Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for konstruktiv kritik på min webside

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

trymeOUT:

Første gang jeg brugte jer, skrev jeg en mail og fik aldrig svar tilbage, anden gang jeg skulle bruge dig der fandt jeg så udaf at jeg skulle oprette bruger, skrive en "support ticket" osv osv ...

Tror du mister mange kunder på den. Hvad er der galt med alm. mail to mail?

Jeg er enig med Emil. Det er helt sikkert et smart system I har, men for sådan en som mig, er det utroligt kompliceret at finde ud af at bruge. Som du nok har bemærket..Wink

Jeg er ofte i tvivl, om I forventer at jeg skal foretage mig et eller andet. Så en mere simpel udgave ville bestemt være rar :o)

EDIT: Nå, jeg er alligevel ikke helt enig med Emil. Jeg synes ikke det er svært at komme i kontakt med jer, eller at få oprettet en opgave. Det er det efterfølgende, jeg har lidt svært ved.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 10:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var forvirret og vidste ikke hvad du 'solgte' indtil jeg så din video.

I videoen fremgår det tydeligt, men jeg vil også sige, at dit kropssprog kan være en del mere aktivt og imødekommende. Du virker lidt træt og ligeglad. :)

Under 'Welcome' har du skrevet hvad I byder af hjælp. Det kan måske blive fremhævet en del mere. Det var ikke det første jeg støtte på og blev derfor forvirret over hvad siden handlede om.

Jeres navn Your Virtual Ninja synes jeg ikke stemmer over ens med jeres services. Da jeg så navnet og trykkede på linket, troede jeg, at jeg var på vej ind til et minigame med ninjaer. :D

Med venlig hilsen

Casper

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:20

trymeOUT:

Hej Phillip

Første gang jeg brugte jer, skrev jeg en mail og fik aldrig svar tilbage, anden gang jeg skulle bruge dig der fandt jeg så udaf at jeg skulle oprette bruger, skrive en "support ticket" osv osv ...

Tror du mister mange kunder på den. Hvad er der galt med alm. mail to mail?

- Emil

Hello Emil,

thank you for your feedback Yes

As shown below in my signature there is my personal e-mail address for people here on Amino.

We state clearly that you can send an e-mail to support@your-virtual-ninja.com

We commonly receive over 50 e-mails per day sometimes up to 150 from all around the world.

And as e-mail is proven to be unproductive when used for support we use a professional helpdesk system called Zendesk now.

Before we were using our site called freshdesk and we had nothing but problems with that.

So I am very sorry I did not get your e-mail otherwise of course I would have replied most people here know that I'm very quick to reply and always reply.

Feel free to send your e-mail to the above e-mail address and we will look check it out as soon as possible

I hope that helps you

PS if you still use e-mail to e-mail, let me give you a productivity Tip don't use it.

(I understand you had some problems with our system, and that's our mistake, however e-mail is very unproductive)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46

Hej Phillip.

(Jeg tjekker siden i Chrome på Windows)

De sociale medie-ikoner i toppen virker en anelse for store - Evt. lig dem ned i footer istedet for Subscribe (Den har du jo allerede i slideren).

Pas på med Subscribe generelt.. Det kan godt gøre brugere forvirret (Hold det nede på maks 1-2 forms)

Kan se du har fået fjernet function i venstre side af body på forsiden, så det er godt :)

Forstår ikke helt hvad din plan var med Clients (Tænker på når der er 4 videoer) - Den skulle måske sige istedet (How-it-woks ? )

Testimonials bør du fjerne/skjule når der ikke er nogen derinde.

Under kontaktinformation bør call-us, street og evt. google-maps implementeres. Og fjerne "How to instantly"-video (Eller rykke den ned i bunden under google-maps) Fjern subscribe.

Send knappene på kontakt formular mangler mere padding: Teksten ligger ikke centreret i knappen. 

Jeg håber du kan bruge min kritik.
Hav en god søndag Smile 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:10

Jeg syntes du er god til at kombinere farverne, grønne farver virker beroligende for øjnene og dit layout er sat op på en måde så det er nemt at finde rundt, men prøv at få et par bruger til at lave en usability test og følg deres reaktioner på designet.

Den sorte font du bruger virker noget findret og uklar, jeg vill bruge en sharp klar font.

Så Farver: Super

Budskab: Tydeligt og forståligt

SEO kan jeg ikke vurdere tilstrækkeligt

Ting du kan gøre anderledes: Din sorte font

Håber det kan bruges Beer

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 12:44

Hey Phillip!

First of all; Great concept with the ninja stuff. Ninja beeing a word us geeks use for something your good at and still a word 'commoners' will understand and get the idea of.

I think you should go the full mile.. Kinda like 727 who is in short a danish bureau with a pretty reconizeable theme. They event bought a 727 plane which is parked behind their offices - I bet you've heard of it or seen it.

Maybe Fruit Ninja could inspire some creativity. Carved wood, throwing stars, masks, ying/yang ... go nutts.

I WANT TO FEEL THE NINJA! Dont be afraid to go all in. Just make sure it doesnt cloud your product.

--- About the site ---

I think it's a bit overwhelming. It needs to be simplified a bit. Pull suff like rates, fag, client under the about page and focus more on your outsourcing concept, what succesfull projects you've already launched and how to get started.

1) Hi, we're ninjaz and we throw stuff

2) Here's what we've been throwing so far

3) We could throw stuff for you aswell? Here's how.

(And please have a black belt on when your doing irl meetings ;))

CVR/phone/email in the footer is overrated. Not every site needs to look like it's been done by webpeople a decade ago. Just make sure your concept is 112% and the trustworthyness will come along all by itself.

:) Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Da jeg gik ind på Virtual Ninja var det første, der dukkede op, en flerfarvet reklame med titlen "Your Virtual Ninja". Er der andre, der får det - jeg bruger Chrome? For mig er det et major turn off med en reklame, men får stukket lige i synet.

Videoen med dig er næsten ok. Povl og Casper omtaler dit kropssprog/stilling, og det er jeg på en måde enig i. Det er fint nok, at du er neutral, så du ikke "stjæler" opmærksomheden fra dit budskab, men din trøje og t-shirt er for afslappede/casual. Tag en neutral skjorte på. Du må gerne smile lidt mere, bare det ikke bliver overdrevet. Det er vigtigt, at det ikke bliver et dum-smart grin.

Casper omtaler jeres services under welcome. Det er mere end kikset at vælge en grøn fontfarve på en lysgrøn baggrund. Evt. vælg sort som de bogstaver der står lige oven over ("We are here til perform...").

Det er også vigtigt at fremhæve jeres ydelser, så det ses tydeligt.

Under Om Phillip skriver du, at du har en baggrund med fotos. Det ville jeg nok udnytte noget mere på hjemmesiden, fordi det gør en website mere levende. Hvis man kigger rundt på jeres website, er der ikke mange fotos til at supplere teksten og hjælpe visuelt på forståelsen. Egentlig vil jeg foreslå nogle fotos også af personer/dig selv, der sidder og arbejder ved en computer-skærm.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:15

IGANG

Thankyou kindly for the feedback,

It REALLY helps!

What did you mean by this?

igang:
Det er det efterfølgende, jeg har lidt svært ved.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:20

I just Wanna say thank you all for your feedback,

it  has  really  helped me and I'm now split testing the site with new ideas

have a wonderful weekend Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:55

priser er svære at gennemskue , for hvad er tekniske og ikke tekniske der er jo 100% dyrere at det er tekniske det er en stor prisforskel , kom med eksempel ellers forstår folk dig ikke især når prisen er den ekstrem grad stor forskel , jeg vil selvfølgelige have det så billigt som muligt og du vil selvfølgelige tjene så meget som muligt , det er 2 interesse konflikter der arbejder meget hårdt imod hinanden og derved ekstrem afgørende dette punkt forklares ekstremt godt ellers mistes kunder der .

Frem med firma info CVR nummer og et telefon nummer , der ikke noget så surt at ikke kunne snakke med den anden for hvor har mange af dem et kode sprog , hvor de tror man forstår alt vis de skriver mails , men man tror også forstår med , man forstår det omvendt end de tror , derved telefon vigtigt ,ved kontakt nye opgaver .

Mere viden , hvad i levere og hvordan , derved forklare selv de simpleste ting især når der er forskel i prisen er det et afgørende for at vinde kunder alle disse udtryk laves links til der forklare ordenen 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)