Jeg er enig med Emil. Det er helt sikkert et smart system I har, men for sådan en som mig, er det utroligt kompliceret at finde ud af at bruge. Som du nok har bemærket.. Jeg er ofte i tvivl, om I forventer at jeg skal foretage mig et eller andet. Så en mere simpel udgave ville bestemt være rar :o) EDIT: Nå, jeg er alligevel ikke helt enig med Emil. Jeg synes ikke det er svært at komme i kontakt med jer, eller at få oprettet en opgave. Det er det efterfølgende, jeg har lidt svært ved. |
Jeg var forvirret og vidste ikke hvad du 'solgte' indtil jeg så din video.
I videoen fremgår det tydeligt, men jeg vil også sige, at dit kropssprog kan være en del mere aktivt og imødekommende. Du virker lidt træt og ligeglad. :)
Under 'Welcome' har du skrevet hvad I byder af hjælp. Det kan måske blive fremhævet en del mere. Det var ikke det første jeg støtte på og blev derfor forvirret over hvad siden handlede om.
Jeres navn Your Virtual Ninja synes jeg ikke stemmer over ens med jeres services. Da jeg så navnet og trykkede på linket, troede jeg, at jeg var på vej ind til et minigame med ninjaer. :D
Med venlig hilsen
Casper