|
Jeg har også en god tegner til at hjælpe mig, jeg har bare ideen |
Undskyld at jeg spammede. Når jeg postede, fik jeg en error meddelelse om at det ikke var lykkedes at lave min post. Derfor prøvede jeg igen og igen.
Debat
|
Jeg har også en god tegner til at hjælpe mig, jeg har bare ideen |
|
Undskyld at jeg spammede. Når jeg postede, fik jeg en error meddelelse om at det ikke var lykkedes at lave min post. Derfor prøvede jeg igen og igen. ![]() |
Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk
|
Lars det skal du ikke være ked af |
|
virkelige flotte tegne serie figurere , og sikke en eventyr verden , det vil glæde os alle din frem gang som iværksættere super tillykke herfra |
|
Mange tak Mikael |
|
Hej Ronnie Fuldt dig en del ;-) Det kører jo rigtig for dig og tillykke med de nye "maskotter" Glæder mig til at se hvad der sker hos dig det næste år God weekend Mikkel |
|
Tak Mikkel Ja der kommer til at ske rigtig meget det næste år, så stikker lige en finger i jorden så jeg kan følge med |
|
Tillykke. Det ser rigtig spændende ud :) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
|
1000 tak Kristoffer, der er også vildt spændende for os, rat med noget som bare køre |
|
Altid rart at se en fælles amino nå frem, jeg ønsker jeg held og lykke med jeres nye Maskotter :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant