Vi kan godt selv om vi ikke er så store :O))
Tilmeldt 10. May 09
Hr. Nielsen
Fra
Ronnie
Skrevet
01-10-2011 kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Svar
Ballonbutikken kan nu med stolthed præsentere vores store nyhed. Vi har nu udviklet, designet og tegnet vores egne figurer, Ballobberne og deres eventyrverden.
Ballobberne udkommer i tegneserie, tegnefilm, maskotter, bamser, musik, madkasser og meget mere og ikke mindst i balloner. Ballonerne kommer hjem indenfor de næste måneder. Indenfor de næste 4 uger vil den første tegneserie, med de søde Ballobbere, udkomme her på hjemmesiden.
Ballobberne er udviklet af ejer Ronnie Pedersen og en af Danmarks bedste tegner Christina. V. H
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Lars Lottrup
Fra
BallonMand dk
Skrevet
01-10-2011 kl. 22:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Super sejt!
Ser frem til at høre mere om dem.
Svar
Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk
Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Super sejt!
Jeg glæder mig til at følge dem.
Svar
Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk
Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Super sejt!
Ser frem til at følge dem.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Lars Lottrup
Fra
BallonMand dk
Skrevet
01-10-2011 kl. 23:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Super sejt!
Ser frem til at følge dem.
Svar
Tilmeldt 10. May 09
Hej Lars
1000 tak.
Ja vi køre på med 100 i timen og den første tegnefilm skulle gerne være færdig til jul
Svar
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Virker som en sjov ide med tegneserien:) Har i snakket med nogle tv kanaler? Eller er det bare til jeres egen side eller Youtube ?:)
Mvh. Kasper
Svar
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Skal nok blive et hit, de er i hvert fald flot tegnet.
Svar
Tilmeldt 10. May 09
Hej Kasper.
Det er det er vores egen side og Youtube, men to TV kanaler har selv kontaktet os for at høre mere om det hele
Svar
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Må også indrømme at det er ekstremt flot tegnet:) Kan knapt nok selv tegne en tændstiksmand;)
Svar
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?