Hej Jonathan Overall synes jeg ikke din side giver mig særlig meget tryghed. Altså jeg ville ikke stole på din side. - Dit favicon er anderledes i forhold til dit logo på forsiden. (Det ligner mere en pengesæk i stedet for noget der har med voks at gøre) - Logoet på forsiden er i ringe kvalitet og har ikke samme baggrund som resten af topbanneren. - Der mangler farver. Ved første øjekast virker den ikke gennemført. Som Heidi siger, virker det ikke særlig 'stylish', som den nok helst skulle fremstå taget dine produkter i betragtning. - Rammerne på din søgeboks er utydelige og ligner også noget i dårlig kvalitet. - Det ligner din side er lavet som en blog. (WordPress?) Det kan sagtens lade sig gøre at lave en ordentlig side i WordPress, men når flere ting er på engelsk og dine tekster er på dansk, virker det heller ikke helt gennemført. - Det er superfedt at du har livechat! Men få den på dansk! :) - Du skriver under 'Om os' at I altid sidder klar på Live Chatten til at hjælpe med spørgsmål osv. Da jeg kigger ned på Live Chatten, står der at den er Offline. Det er helt forståeligt, at du ikke altid kan sidde på Live Chatten 24/7. Skriv i stedet et tidsrum eller at du varierende men hyppigt er at træffe på Live Chatten. Andre eventuelle ændringer: - En anden skriver også, at du burde ændre dine navne og kategorier i din menu til noget kunderne kender til. Jeg kender for eksempel ikke til 'Beach Gum'. :) Måske kunne du lave kategorier som kunderne kender til? En simpel kunde/brugerundersøgelse ville nok give dig en masse fed info! Det lader til at det kun er ID-voks du sammenligner? Hvis det er tilfældet, så kan jeg godt forstå din opsætninger af kategorier. Men så burde du eventuelt på forsiden forklare lidt om hver kategori, så man ikke er helt på bar bund fra start. :) - Hvad med en ekstra fane ved siden af 'Sponsorere', som for eksempel viser, hvordan man bliver sponsor? Hvis jeg gerne ville være din sponsor, kunne det være fedt, hvis jeg vidste, hvordan jeg skulle kontakte dig, hvilke krav du eventuelt havde og hvilken logo/bannerstørrelse du ville bruge på din side. Det blev en lang besked, men jeg håber, du kan bruge det. :) Du er selvfølgelig altid velkommen til at svare mig med en PM! De bedste hilsner Casper |
Beklager det dobbelte indlæg....