Fin hjemmeside og alt det der. men 1 ting jeg synes ville være ret genialt, well det ville være hvis du evt kunne tilføje "Folk der har brugt [indsæt webhotelnavn] har disse erfaringer med [Indsæt webhotelnavn]" altså sådan at folk egentlig får at vide om webhotel udbydern er WIN eller FAIL hvis du forstår :). bare en ide du evt kunne tilføje. Ellers ser din hjemmeside lækker og overskuelig ud, thumbs up for that |
Tak for jeres feedback, alle sammen - jeg svarer jer alle i et samlet indlæg, da jeg ellers skal poste en del enkeltindlæg.
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:Jeg ville nok gøre lidt mere ud af udseendet, f.eks. med lidt mere friske farver, selvom emnet er kedeligt!Og så ville jeg også gøre langt mere opmærksom på den fantastiske sammenligningstabel du har lavet
Hej Brian. Jeg synes også selv, at der mangler lidt på designsiden - har du nogle forslag til farver? Jeg vil gerne beholde den grå-graduerede baggrund, men ellers er jeg åben for forslag.
Tak. Jeg vil få indsat en boks på forsiden, som gør opmærksom på sammenligningsværktøjerne.
Mikael christiansen:siden er rigtige godt med lidt tillæg artikler omkring Webhotel er den hjemme , derved er der masser af indhold på siden der giver indhold til søgemaskinerne
Hej Mikael. Jeg vil løbende udbygge indholdet, og skal på sigt have udarbejdet mere tekstmateriale på siderne. Indtil videre, har jeg udarbejdet guiden til at finde det optimale webhotel.
Kasper:Fed side, vil sikkert bruge den på et tidspunkt!
Dog vil jeg lige sige, at man kan have alle de domæner man ønsker, på sine UnoEuro webhoteller
Emil Stahl Pedersen:Man kan altså tilknytte lige så mange domæner man vil til alle UnoEuros webhoteller
Kasper og Emil: tak, fordi I gør opmærksom på det. Jeg har rettet antallet af domæner i specifikationerne for UnoEuros webhoteller.
Iværksætter Madsen:jeg synes at det er en gennemført reklamefinanseret hjemmeside du har lavet dig omkring webhotel og webhosting. Man kan se at der er lagt tid i projektet og det er noget du vil gå langtsigtet efter. ... Thumbs up fra mig.
Hej Iværksætter Madsen. Mange tak skal du have. Ja, der er lagt tid, energi og anstrengelser i projektet, og det er bestemt udviklet med henblik på at være langsigtet.
Mikkel :dejlig overskueligt og lige til at gå til :-)
Tak skal du have, Mikkel :o)
Patrick - Meebox:Rigtig fornuftig side!
Du kunne måske overveje at tilføje en liste som standard der hedder "best value for money". Det er jo primært det folk søger efter, når de vil sammenligne, tænker jeg.Og går vores cloud servere ikke ind under VPS-kategorien? Bare fordi det er cloud, er det jo stadigvæk en virtuel server i sidste ende. :-)
Tak, Patrick. Jeg har nogle idéer på tegnebrættet, som minder lidt om dit forslag med "best value for money" - blot på en lidt anden måde.
Jo, Meebox' Cloud Server går også ind under VPS-kategorien, og dem vil jeg gerne have tilføjet - jeg skal blot have fundet ud af, hvordan jeg tilføjer jeres skalérbare Cloud Servere og får sat dem i system, så de kan sammenlignes med andre VPS'er.
Alexander R. B | Freelance Grafiker:Godt opbygget og meget informativ.. Er siden færdig eller kommer der flere webhoteludbydere på?
Hej Alexander. Tak skal du have. Siden er på ingen måde komplet og der er stadigvæk mange ting, der skal tilføjes og udvikles - ja, der kommer flere udbydere af webhoteller (p.t. har jeg en liste med ca. 15 udbydere, der skal tilføjes + udbydernes webhoteller og VPS'er).
Mauran Muthiah:Fin hjemmeside og alt det der. men 1 ting jeg synes ville være ret genialt, well det ville være hvis du evt kunne tilføje"Folk der har brugt [indsæt webhotelnavn] har disse erfaringer med [Indsæt webhotelnavn]" altså sådan at folk egentlig får at vide om webhotel udbydern er WIN eller FAIL hvis du forstår :). bare en ide du evt kunne tilføje.
Ellers ser din hjemmeside lækker og overskuelig ud, thumbs up for that
Hej Mauran. Hvis du tænker på brugeranmeldelser/brugerratings, så er det også i mine overvejelser. Dog har jeg et hav af forskellige idéer på todo-listen, som jeg vurderer er lidt mere presserende at få tilføjet. Men ja, brugerinput er noget jeg gerne vil have ind over på et tidspunkt.
Alle:
Endnu engang tak for jeres feedback og forslag - skriv gerne, hvis I har yderligere kommentarer og forslag.
Er der i øvrigt nogen af, der har "vovet" at kaste sig ud i at læse min guide til det optimale webhotel?