Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om Webhotel-Tjek?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin hjemmeside og alt det der. men 1 ting jeg synes ville være ret genialt, well det ville være hvis du evt kunne tilføje 

"Folk der har brugt [indsæt webhotelnavn] har disse erfaringer med [Indsæt webhotelnavn]" altså sådan at folk egentlig får at vide om webhotel udbydern er WIN eller FAIL hvis du forstår :). bare en ide du evt kunne tilføje.

Ellers ser din hjemmeside lækker og overskuelig ud, thumbs up for that Yes

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:22

Tak for jeres feedback, alle sammen - jeg svarer jer alle i et samlet indlæg, da jeg ellers skal poste en del enkeltindlæg.

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Jeg ville nok gøre lidt mere ud af udseendet, f.eks. med lidt mere friske farver, selvom emnet er kedeligt!

Og så ville jeg også gøre langt mere opmærksom på den fantastiske sammenligningstabel du har lavet

Hej Brian. Jeg synes også selv, at der mangler lidt på designsiden - har du nogle forslag til farver? Jeg vil gerne beholde den grå-graduerede baggrund, men ellers er jeg åben for forslag.

Tak. Jeg vil få indsat en boks på forsiden, som gør opmærksom på sammenligningsværktøjerne.

Mikael christiansen:
siden er rigtige godt med lidt tillæg artikler omkring Webhotel er den hjemme , derved er der masser af indhold på siden der giver indhold til søgemaskinerne

Hej Mikael. Jeg vil løbende udbygge indholdet, og skal på sigt have udarbejdet mere tekstmateriale på siderne. Indtil videre, har jeg udarbejdet guiden til at finde det optimale webhotel.

Kasper:
Fed side, vil sikkert bruge den på et tidspunkt!

Dog vil jeg lige sige, at man kan have alle de domæner man ønsker, på sine UnoEuro webhoteller Smile

Emil Stahl Pedersen:
Man kan altså tilknytte lige så mange domæner man vil til alle UnoEuros webhoteller Smile

Kasper og Emil: tak, fordi I gør opmærksom på det. Jeg har rettet antallet af domæner i specifikationerne for UnoEuros webhoteller.

Iværksætter Madsen:
jeg synes at det er en gennemført reklamefinanseret hjemmeside du har lavet dig omkring webhotel og webhosting. Man kan se at der er lagt tid i projektet og det er noget du vil gå langtsigtet efter. ... Thumbs up fra mig.

Hej Iværksætter Madsen. Mange tak skal du have. Ja, der er lagt tid, energi og anstrengelser i projektet, og det er bestemt udviklet med henblik på at være langsigtet.

Mikkel :
dejlig overskueligt og lige til at gå til :-)

Tak skal du have, Mikkel :o)

Patrick - Meebox:
Rigtig fornuftig side! Yes

Du kunne måske overveje at tilføje en liste som standard der hedder "best value for money". Det er jo primært det folk søger efter, når de vil sammenligne, tænker jeg.

Og går vores cloud servere ikke ind under VPS-kategorien? Bare fordi det er cloud, er det jo stadigvæk en virtuel server i sidste ende. :-)

Tak, Patrick. Jeg har nogle idéer på tegnebrættet, som minder lidt om dit forslag med "best value for money" - blot på en lidt anden måde.

Jo, Meebox' Cloud Server går også ind under VPS-kategorien, og dem vil jeg gerne have tilføjet - jeg skal blot have fundet ud af, hvordan jeg tilføjer jeres skalérbare Cloud Servere og får sat dem i system, så de kan sammenlignes med andre VPS'er.

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Godt opbygget og meget informativ.. Er siden færdig eller kommer der flere webhoteludbydere på?

Hej Alexander. Tak skal du have. Siden er på ingen måde komplet og der er stadigvæk mange ting, der skal tilføjes og udvikles - ja, der kommer flere udbydere af webhoteller (p.t. har jeg en liste med ca. 15 udbydere, der skal tilføjes + udbydernes webhoteller og VPS'er).

Mauran Muthiah:
Fin hjemmeside og alt det der. men 1 ting jeg synes ville være ret genialt, well det ville være hvis du evt kunne tilføje

"Folk der har brugt [indsæt webhotelnavn] har disse erfaringer med [Indsæt webhotelnavn]" altså sådan at folk egentlig får at vide om webhotel udbydern er WIN eller FAIL hvis du forstår :). bare en ide du evt kunne tilføje.

Ellers ser din hjemmeside lækker og overskuelig ud, thumbs up for that Yes

Hej Mauran. Hvis du tænker på brugeranmeldelser/brugerratings, så er det også i mine overvejelser. Dog har jeg et hav af forskellige idéer på todo-listen, som jeg vurderer er lidt mere presserende at få tilføjet. Men ja, brugerinput er noget jeg gerne vil have ind over på et tidspunkt.

Alle:
Endnu engang tak for jeres feedback og forslag - skriv gerne, hvis I har yderligere kommentarer og forslag.

Er der i øvrigt nogen af, der har "vovet" at kaste sig ud i at læse min guide til det optimale webhotel?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

Jeg synes, det ser godt ud. Jeg savner fx Pil, Danhost og Cliché. Derudover tænker jeg, at det kommer til at ta' lidt tid at sørge for, at guiden er ajourført.

Af yderligere funktionalitet ville det være interessant med oppetidsmålinger på de forskellige hosts.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 22:56

Hej Kasper.

Tak for det. Cliché og Danhost er på todo-listen over udbydere, der skal tilføjes. Pil er nu også på listen.

Ja, det kommer til at tage noget tid at få ajourført og opdateret data, men jeg er så småt i gang med at udvikle en crawler, der (hvis alt går efter planen) kan stå for det meste af den del, og give mig besked, når der er ændringer i specifikationerne. Jo mere der kan automatiseres, desto bedre.

Oppetidsmålinger kunne også være rigtig cool at få med - har du erfaringer med den slags?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 23:07

Jeg ved så godt som intet om konverteringsoptimisme, men jeg studsede alligevel over, at det kræver 2 klik fra forsiden at komme frem til webhoteludbyderen, og ikke ét, som ved de fleste affiliatesider.

Er det en bevidst strategi for at skabe flere undersider?

Desuden er det en meget lille grøn knap, du har. Wink

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:15

Jesper Nerløe:
Tak for det. Cliché og Danhost er på todo-listen over udbydere, der skal tilføjes. Pil er nu også på listen.

Du er da også velkommen til at tilføje Megahost.dk ;-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 23:25

Hej Halfdan.

Der er nu kun ét enkelt klik mellem forsiden og hver enkelt udbyder. Hvis du kigger nede i bunden på forsiden, kan du finde de links, du efterspørger. Boksen skal optimeres, og placeringen vil muligvis blive ændret.

Halfdan Timm:
Desuden er det en meget lille grøn knap, du har. Wink

Men knappen er dog grøn ;o)

Generelt er alt på Webhotel-Tjek p.t. i sin "førsteudgave" (jeg lancerede det i nat), så der er mange ting, der vil blive ændret og optimeret i den kommende tid.

Derfor er det også super godt, at få jeres indspark og idéer.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:30
Jeg synes det virker som et enkelt og overskueligt design, som er nemt at arbejde med. Ratings er en god ide, men kræver også en del brugervolume for at give brugbare data. Alternativt kan det være man kan implementere trustpilots rating på en eller anden måde, ved de fleste udbydere der hoster private er der da i hvert fald en del der har ratings der inde.

Jeg har ikke kigget meget på dataene på siden, men ved umiddelbart at kigge lidt på de produkter du har oprettet fra os bliver jeg desværre lidt bekymret. Der er nogle priser der ikke passer, og her ud over står der at vi ikke tilbyder support via hverken e-mail eller telefon på vores virtuelle servere - og mig bekendt gør vi nu begge dele :) det er jo lidt det samme som med de ukorrekte oplysninger om unoeuro, hvilket jo er lidt uheldigt da vi som udbydere får udstillet vores produkter på en måde der ikke stemmer overens med virkeligheden - uden at vi selv har haft indflydelse på det.

Ved en side som denne er det jo ret afgørende for at bringe værdi til brugerne at man har masser af data samt en overskuelig måde for brugerne at tilgå dem på, men ud over kvantitet er du også nødt til at tænke på kvalitet. Hvis dataene er ukorrekte, risikerer du at både brugere og udbydere bliver utilfredse. Prissammenligning er derfor et farligt område at bevæge sig ind på, da mange udbydere jo ofte ændrer på produkter og priser - vil du selv løbende besøge alle udbydernes sider og holde priserne ajour på alle deres produkter?

Har du overvejet i stedet at gøre det muligt for udbyderne selv at logge ind og tilføje samt vedligeholde deres data (ala find-webhotel.dk og nogle af de andre sites der er)? På den måde kan du løbende sende mails ud hvor du minder dem om at holde dem opdateret, ligesom du ikke selv hænger på at have lavet fejl når du har oprettet dem.
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 23:32

Henrik Nielsen:
Du er da også velkommen til at tilføje Megahost.dk ;-)

Megahost er én af de udbydere, der allerede er på todo-listen. Det tager noget tid at få indtastet de forskellige data, men det er noget, jeg løbende arbejder på.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:43

Hej Jesper

Du er en af de få personer der forstår at lave en fuldtud gemmenført hjemmeside det må jeg nok sige tilykke!!

Super fed side, men godt indhold til google! Synes ikke du skal ændre i designet, det er old school som det er og det er skønt!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)