Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med opsætning af Analytics sporing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører (naturligvis) Analytics sporing på min side øvelokale.NU hvor jeg udlejer øvelokaler.

Jeg har dog et problem der driller, måske er der én af jer der ved hvordan jeg kan løse det?

Mit problem;
Mit bookingsystem hostes hos min udbyder og afvikles på min side via iFrame.
Jeg vil gerne kunne spore konverteringer, og skal derfor have indsat en korrekt Analytics kode det rigtige sted på den side der vises efter gennemført betaling...

Bookingsystemet er lavet i .php

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det drejer sig om Tracking across iFrames eller om Tracking across multiple domains and sub-domains eller om det er noget helt tredje...?

Kort og godt er jeg i tvivl om hvordan jeg;
1. Får genereret den korrekte kode til implementering hos min udbyder
2. Præcis hvor i min udbyders kode den skal indsættes

Til orientering har jeg får Adwords sporing implementeret på samme side hos min udbyder, og det fungerer fint...

Jeg håber at der er et klogt hoved der kan gennemskue mit problem?! Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:20

Hello Chano,

my team of Ninja would like to help you with this!

We could have this fixed over the weekend,

let me know if you're interested

Here is our rates page 

If you are amino plus you get 20% off our hourly rates 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 12:04
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 12:04

bumpSmile

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 12:06

Ja det var så ikke meningen at jeg ville "bumpe" 2 gange, men Amino drillede lige lidt.. Beklager...

Håber at der er én venlig sjæl der kan hjælpe mig i den rigtige retning...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)