J. Deleuran -> Så har jeg, og mange andre, i hvert fald overset et eller andet. Du kan selv prøve at se min lille demo opstilling her :-). REQUEST_URI har ikke værdien af anchor-tag med, desværre.
øhm -jeg er asp-ekspert, og der findes løsningen jo (edit: åbenbart heller ikke), og php er jo asp overlegen på alle områder, så troede at der fandtes tilsvarende mulighed i php, og at det var denne, som jeg havde googlet mig frem til...
Jeg beklager fejlen, og må så hellere hoppe ud i det gode vejr, så jeg ikke spammer flere, med forkerte oplysninger. :D
Go' weekend
ps. hvis serveren understøtter asp, kan du jo lægge det lille asp-script ind for at hente anchorpoint -
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Ville umiddelbart som Kim påpeger bruge GET variablen til at hive det ud med fx www.dinside.dk?e=hundemad
Hvis du så har to emner du vil søge på med fx www.dinside.dk?e=hundemad#kattemad, ville jeg inden jeg behandler dataene tjekke om der forekommer en # og opdele af andet herefter i et array. Det er lidt mere teknisk, men burde godt kunne lade sig gøre.
- Mvh Simon Jørgensen www.Avali.dk - Online Markedsføring
Ville umiddelbart som Kim påpeger bruge GET variablen til at hive det ud med fx www.dinside.dk?e=hundemad
Hvis du så har to emner du vil søge på med fx www.dinside.dk?e=hundemad#kattemad, ville jeg inden jeg behandler dataene tjekke om der forekommer en # og opdele af andet herefter i et array. Det er lidt mere teknisk, men burde godt kunne lade sig gøre.
Det kan ikke lade sig gøre. Jeg kunne sagtens bruge GET, men det vil give forskellige URL'er, hvor i mod side.php#test1 og side.php#test2 er at betragte som den samme side/URL.
Løsningen ligger i at JS kommunikere indholdet af anchor til PHP, som så danner siden.