Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyheds brev skabelon - nem og ligetil..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en netbutik, hvorfra jeg selvfølgelig sender nyhedsbreve ud regelmæssigt.

Jeg har en Scannet shop og har i sin tid betalt dyre domme til et firma, der lavede en flot skabelon, som jeg kunne bruge, når jeg sender nyhedsbreve ud. Problemet er bare, at da jeg så senere hen fik Office 2007 på min computer, kunne den ikke implementere skabelonen og jeg har derfor siden lavet alm. emails og sendt ud som nyhedsbreve i mangel af bedre, hvilket jo er en helt uholdbar løsning.

NU har jeg igen lidt tid og overskud til at jeg VIL har fundet ud af hvordan jeg igen kommer til at bruge min skabelon - eller hvordan jeg får lavet en ny skabelon, hvor jeg måske ikke er så fastlåst i billed str. mm.

Er der derfor nogle af jer, der kender et godt firma, som kan lave en ny skabelon til mig, uden at det koster en formue eller som kan hjælpe mig med at få implementeret min gamle skabelon i mit Office 2007 ?

Eller er der en anden smartere løsning, som jeg ikke kender til tænker jeg ?

Jeg kunne godt tænke mig at mine nyhedsbreve kan ændre sig fra gang til gang, så det ikke behøver at være de samme billedstr. og måske være mere kreative...

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:14

Det burde være til at løse. Hvilket program bruger du til at sende nyhedsbreve ud i? Din arbejdsgang med Office lyder lidt tung. Måske det ville være lettere, hvis du skiftede til et program, hvor du kunne sætte skabelonen op en gang for alle, så du kan tilpasse indhold, billedstørrelse osv fremadrettet.

Det kan du eksempelvis med MailChimp, der er gratis at bruge hvis du kun har en lille liste af modtagere.

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Tilmeldt 13. Aug 08
Skrevet kl. 11:31

Jeg ved ikke hvad programmet som sådan hedder, men jeg lavede en mail i min skabelon, som jeg sendte til Scannets mailsystem, hvorfra den automatisk bliver sendt ud til mine nyhedsbrevs modtagere. Det lyder spændende med Mailchimp, men jeg har dog en del tilmeldte og vokser hver dag, så derfor skal det gøres mere professionelt Nu :-).

Ja arbejdsgangen er ret tung omkring det, så jeg er klar på at prøve andet og høre nyt.

Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 11:42

Jeg kender ikke til Scannets mailsystem, men det lyder som om det kan gøres langt smartere.

Jeg har arbejdet med email marketing i en del år og kan HTML, så jeg vil kunne hjælpe dig med at bygge en skabelon, som du kan bruge fremadrettet.

Hvis du skifter system, skal du også have flyttet mailadresser over og ændre på dit site, så nye sign-ups ryger over i det nye system.

Kan du ikke dele et link til dit site?

Tilmeldt 13. Aug 08
Skrevet kl. 11:57

Hej Joakim.

Tusind tak. Et link til mit site mener du så butikken ? Det er FrøkenKlara.dk. Ja undskyld men er ikke helt udlært i alle fagudtrykkene endnu i denne branche :-)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:10

Jeg vil helt klart anbefale Ubivox til udsendelse af nyhedsbreve. Det er billigt, og er super nemt at finde ud af. https://www.ubivox.com/dk/

Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 12:16

Ja, det var det jeg mente. Vær du bare glad for at du ikke snakker online-nørd sprog endnu - det ender med at dine kunder ikke forstår hvad du siger Big Smile

Din webshop (site) ser fin ud og under forudsætning af at dine eksisterende kontakter kan eksporteres fra Scannet, kan jeg lave en skabelon til dig og sætte dig i gang med det nye system. Må jeg ringe dig op senere i dag?

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:40

Tak for anbefalingen, Kent. :) 

Vi kan naturligvis hjælpe, både med skabelonen og med selve systemet, som du kan sende nyhedsbreve med. Ingen af delene er gratis - til gengæld er det brugervenligt, og vi taler dansk, uden nørdede udtryk, hvis du får brug for hjælp. :) 

Integration med din webshop kan en af vore partnere hjælpe med - det er heller ikke helt gratis, men næsten, og absolut investeringen værd. 

Kig forbi på www.ubivox.dk, og kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål til processen. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)