Hvis du, som mange mange andre, mangler links til din side, så læs med her.
Vi tilmelder 100 links til din side i 100 forskellige linkkataloger manuelt, så intet halv-lummert software. Normalt ville det koste 1899, men du fordi du er amino, trækker jeg hele 500 kr fra, så det bliver kun: 1399 kr.
Der er kun få pladser, så det er om at træde til :) Skriv en PB til mig for spørgsmål :)
Hvis man har en frisk side, er det et godt sted at starte, og der vil det have nogen effekt.
Men det er klart, at hvis man har en veletableret hjemmeside, med masser af links og som har været i gang i lang tid, så har det ikke så stor en effekt.
Men jeg vil da stadig mene at det giver meget til en ny etableret side. :)
Det er så uendeligt lidt elegant, at brase ind i andres tråde og underbyde dem
Jeg troede faktisk der var en uskreven regel her pa amino om at man ikke burde odelagge andres salgstrade ? Men han er maske en hel ny og gron her pa amino???? Eller han er ligeglad med amino regler?
Det er så uendeligt lidt elegant, at brase ind i andres tråde og underbyde dem
Jeg troede faktisk der var en uskreven regel her pa amino om at man ikke burde odelagge andres salgstrade ? Men han er maske en hel ny og gron her pa amino???? Eller han er ligeglad med amino regler?
Helt ærligt... Bare lad vær med at sige noget, manden er jo rigtigt på den. Man kan også se, hvem der er nye?
Synes det er et godt tilbud, og du må godt smide en pb til mig. Og jo de har værdi, da de er tilbage i serp. Men hvor meget er svært at sige, men man får da et link med en relevant kort beskrivelse, så helt dårligt er det ikke.
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.