Hej folkens Jeg søger et sted hvor jeg kan købe et keyword på et tysk applikations nr (shortcode) Håber i kan hjælpe mig :) mvh Wel Rachid |
anyone?
at all?
Hej folkens Jeg søger et sted hvor jeg kan købe et keyword på et tysk applikations nr (shortcode) Håber i kan hjælpe mig :) mvh Wel Rachid |
anyone? at all? |
Vi har ikke nogen aftale omkring tyske shortcodes, men jeg har taget kontakt til nogen i Tyskland for at få adgang. Hvad skal du bruge din mediekode til? Leder du stadig efter en? Mvh. Mike |
Hej wel Prøv at udfyld kontaktformularen på www.coolsms.com Så vil jeg få en sælger til at kontakte dig. Hilsen Mikkel Overgaard |
Rådgivning i IT og SMS løsninger - MoreThanIT.dk
Hej Sats. Tak for linket men det virker ikke til at der på siden er mulighed for at UNDLADE at overtaksere :( |
Hej Mikkel Har skrevet i kontaktformularen. Lige en lille note: når man ikke udfylder felterne (glemte email) får jeg denne bsked: Du skal udfylde felter markeret med * korrekt. men i gør felterne "mørke" - dvs der er ingen * - tænkte i nok gerne vil rette på det :) |
Såfremt at priserne ikke passer min kunde, vil jeg høre jer hvad i har af erfaringer med taletidskort i tyskland? - kan man bare købe det i kiosker eller lign? Jeg har nemlig udviklet noget software til android som fungerer som en gsm modem, så kunne i princippet bruge et alm tlf nr. -> kunden vil bare helst have et "shortcode" nummer da numrene virker uprofessionelle når de er så lange. mvh Wel |
Da vi snakkede i telefon lød det en anelse stor. Hvor mange ventes at skulle stemme? Mvh. Mike |
tror de forventer 200-300 max |