Situationen er den at vi på skolen Øregård Gymnasium har massive problemer med vores netværk. Det er en skole så der er stor belastning på - trods at vi har sat access points op i de fleste lokaler samt hat en linie der ligner noget med 70/70mbit, så har vi stadig kæmpe problemer!
Skolens egen IT-folk samt eksterne virksomheder har ikke kunne finde hverken årsag eller løsning til problemet endnu. Derfor skriver jeg her for at finde den største nørd i blandt jer aminoer. Hvis i kender nogen - er det også fint!
Jeg forestiller mig at vi aftaler salæret og der bliver så udbetalt når problemet er løst en gang for alle. Skriv mig en privatbesked så finder vi ud af det. Fortæl gerne lidt om jeres erfaringer etc. Skolen ligger i Hellerup - så det er at foretrække at man bor/befinder sig tit deromkring.
Jeg bor nu på Færøerne, så jeg kan vel næppe komme længere væk fra skolen.
Men jeg har arbejdet med PC systemer og servere i de sidste 15 år som konsulent, og vil tro at jeg godt kan hjælpe jer. Hvis I kan skaffe mig adgang til jeres server via remote desktop / teamviewer / log me in - eller hvad du nu foretrækker - skal jeg gerne se på sagen.
Meget kan klares via Skype og Remote Desktop. Har flere kunder i Danmark jeg servicerer på den måde.