Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du på vej til Kina?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:38
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:50

Det lyder sørme spændende :-) Jeg tager selv til Kina - i første omgang en måned - med henblik på at flytte dertil mere permanent.

Tak for video'en!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03

Hej

Video mediet, er et rigtig fint medie. Og du har så også udseendt til det.

Men jeg må ærligt indrømme, at jeg kun kunne tage mig sammen til at se 2 min. af din video, og hvorfor...JEg har sagt det til flere, og jeg siger det gerne igen.

æææh øhh og lang trægning af vokaler.

Fx kom det første æ, efter 4 sekunder, og efter 2 minutter talte jeg til 36... Så allerede her har jeg faktisk ikke lyttet til dine ord, men mere fokuseret på æh og øh......

Men ellers god energi, i videoen, det er også vigtigt når man vil ud med sit budskab.

/Kenneth

Ps. Jeg har noget med de æh og øh, begynder jeg at høre dem, så mister jeg interressen for indlægget.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:25

En gave som altid bliver modtaget med stor interesse er en flaske dansk snaps. De fleste Kinesiske forretningsmænd har ingen fritids interesser ud over deres arbejde. Jeg har aldrig hørt om fluefiskeri i Kina, de der fisker bruger medefiskeri efter karper i put and take, men der er nogle få der spiller golf.

Når det går galt i Kina, og det gør det, f.eks får du at vide de ikke kan overholde tiden eller endnu værer at de har regnet prisen forkert mens ordren er igang og de ikke kan lave ordren selv efter de har fået deres 30% dowpayment og er igang. Nogle problemer har jeg kunne løse ved at spise en god middag med bossen, spise de ulækre ting så han syntes du er sej og drikke ham i hegnet, så kan de fleste problemer løses ligepludselig. Men vær meget forsigtigt i Kina, skriv altid en udførlig kontrakt på kinesisk som der beskriver præcis hvor meget der skal betales hvis de går over tiden med 1 dag, 2 dage, 3 dage og så videre og hvem der betaler hvis produktet ikke lever op til de aftalte standarder. Og husk,  hvis der ikke er store ordre i sigte og i ikke har arbejdet sammen før giver leverandøren intet for dig og er ret ligeglad med dit produkt,  der skal du være ekstra på mærkerne under produktion, for de har intet imod at sende det afsted selvom det ikke er i orden. Først når man har arbejdet sammen et stykke tid og der er kommet store ordre igennem fabrikken betyder du noget som kunde.

Held og lykke med det og ha en god tur:)

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Skrevet kl. 18:47
Hej monin!

Det lyder da spændende - i hvilken forbindelse? Held og lykke med det!

Heidi
Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Skrevet kl. 18:48
Hej Monin

Det lyder spændende - i hvilken forbindelse? Held og lykke med det!

Heidi
Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Skrevet kl. 19:20
Hej lars!

Tusind tak for din kommentar! Jeg et helt enig - min video er kun tips til hvad man bør tænke over forud for forretningsrejsen, når man først er ankommet til leverandøren er der en lang liste af andre ting man også skal tage i betragtning - og højde for. Jeg håber at komme vel onkring flere af de andre tricks i mine følgende nyhedsbreve/videoer. Du er meget velkommen til at tilmelde dig, ellers linker jeg også her på amino. Igen tusind tak fordi du tager dig tid til at kommentere!

Zai Jian!

Heidi
Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Kenneth

Tusind tak for din kommentar - det betyder meget for mig. Jeg kan sagtens forstå dig mht vokaler. Sådan har jeg det med stavefejl :) jeg vil forsøge at tænke over det i fremtidige videoer. Igen skal du have tusind tak fordi du har taget dig tid til at kommentere min video. Tak!

Heidi
Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Skrevet kl. 19:26
Hi phillip!

Cool tip, thanks!!

Heidi
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)