Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 måned er gået, er det gået godt?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej peter

Tak for de positive ord.

Den nye banner linker til Redhost, da deres gamle banner lå der, jeg kan ikke rette det til, da banneren ligger inde i selve template, det fik jeg hjælp til og han er desværre "offline" for tiden, men det bliver rettet.

Ser frem til at se dig på siden ;-)

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:15

Hej Mads,

OK, så var der jo en naturlig forklaring på det ;-) Du må sige til hvis du skal bruge hjælp til det tekniske mht. at rette det ;-)

Mvh
Peter 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 22:16

Det kan godt være at jeg skal bruge lidt hjælp en dag, er du god til Joomla ?

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:18

God start. Og du har idér til at komme videre.

God arbejdslyst.Smile

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 22:21

Jeg har mange ideer og ønsker til siden og de kommer i takt med at siden vokser og flere annoncører kommer til.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:24

Tillykke med den gode start og det ret store antal bruger, for så ny en site.

Måske er det bare mig!!!! men jeg aner et vist Amino look a like på din stie, men naturligvis er det svært at opsætte et forum på en ny og frisk måde, så jeg må tilslutte mig koret med designet skal der arbejdes noget mere med.

Ellers vildt flot arbejde, så 5 Star herfra

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 22:29

Hej Rene

Jeg ved ikke hvor mange forskellige måder man kan lave et forum på?, men det jeg har på min side er et købt forum og der er ikke så mange valg muligheder, andet end farve valg ( tror jeg ?)

Hvis du tænker på farven, så er blå altid en go farve at have, den er god for øjne.

Igen tak for de pæne ord

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:12

Hej Mads,

Endelig én jeg kan sammenligne med!!

Dit indlæg fik mig til at følge op på tallene, som www.erfaland.dk genererer. Sitet blev lanceret for 1,5 måned siden. Her er lidt til sammenligning:

1 måned: 43 unikke daglige besøgende

1,5 måned: 36 unikke (har ladet sitet hvile en smule, men opstarter en mere aggressiv markedsføring fra medio oktober - har jo også et fuldtidsjob ved siden af :)

Der er 88 indlæg skrevet af 30 brugere og svar (det du kalder indlæg) er der 511 stk af. Jeg ved ikke, hvor mange bruger, der har svaret, men jeg skyder på 50-60 forskellige.

Der er godt 1.000 sidevisninger om dagen og folk er specielt meget glade for Joomsocial-delen.

Én detalje, jeg selv lægger meget mærke til, er at dit faneblad har et standard-logo. Hvad med at sætte dit eget der i stedet ;)

På Erfaland.dk er der integreret et facebook-plugin. Det lyder til at du også benytter dette. Hvordan hulan får man det aktiveret?

Og hvordan med markedsføringen? Er det primært via Amino og andre debatforas eller er det noget med SEO ect.? Jeg benytter primært netværks, facebook. samt oplæg

Efter at have gennemgået tallene for mit site, ser jeg, at jeg har skrevet en stor del af indlæggene (der er også svaret på alle). Hvor aktiv en debattør er du og hvad er dine overvejelser herom?

Jeg bruger godt tre timer på sitet dagligt - hver dag. Måske du har noget at sammenligne med her?

- Celgaard

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 07:01

Celgaard:
På Erfaland.dk er der integreret et facebook-plugin. Det lyder til at du også benytter dette. Hvordan hulan får man det aktiveret?

Jeg fuldte bare anvisningen i det plugin.

Jeg bruger også ca. 1-2 timer dagligt allerede nu.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 10:20

Celgaard:
1 måned: 43 unikke daglige besøgende

jeg havde besøgsrekord igår med 194 besøgende og jeg er super glad :-) Jeg synes at de brugere som allerede har tilmeldt sig på siden er begyndt at bruge den på daglig basis og deres deltagelse er jeg og de andre brugere utrolig glade for.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)