Hej Mads,
Endelig én jeg kan sammenligne med!!
Dit indlæg fik mig til at følge op på tallene, som www.erfaland.dk genererer. Sitet blev lanceret for 1,5 måned siden. Her er lidt til sammenligning:
1 måned: 43 unikke daglige besøgende
1,5 måned: 36 unikke (har ladet sitet hvile en smule, men opstarter en mere aggressiv markedsføring fra medio oktober - har jo også et fuldtidsjob ved siden af :)
Der er 88 indlæg skrevet af 30 brugere og svar (det du kalder indlæg) er der 511 stk af. Jeg ved ikke, hvor mange bruger, der har svaret, men jeg skyder på 50-60 forskellige.
Der er godt 1.000 sidevisninger om dagen og folk er specielt meget glade for Joomsocial-delen.
Én detalje, jeg selv lægger meget mærke til, er at dit faneblad har et standard-logo. Hvad med at sætte dit eget der i stedet ;)
På Erfaland.dk er der integreret et facebook-plugin. Det lyder til at du også benytter dette. Hvordan hulan får man det aktiveret?
Og hvordan med markedsføringen? Er det primært via Amino og andre debatforas eller er det noget med SEO ect.? Jeg benytter primært netværks, facebook. samt oplæg
Efter at have gennemgået tallene for mit site, ser jeg, at jeg har skrevet en stor del af indlæggene (der er også svaret på alle). Hvor aktiv en debattør er du og hvad er dine overvejelser herom?
Jeg bruger godt tre timer på sitet dagligt - hver dag. Måske du har noget at sammenligne med her?
- Celgaard