Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 måned er gået, er det gået godt?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det 30 dage siden www.mediaplace.dk gik online :-) og jeg ville høre om det er et fornuftigt resultat jeg har opnået ?

Der er i gennemsnit 45 brugere dagligt og 34 bruger som har skrevet over 100 indlæg.

jeg er meget tilfreds, men er det lidt i forhold til andre sider som omhandler det samme ( opstarten kun )

Ris/ros er stadig velkommen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:54

vis jeg havde mit eget forum der var super godt lige som amino.dk gode url overskueligt , men der skal jo arbejdes lidt stadigvæk med din side , jeg sige omkring 100 om dagen ville være OK , dog spiller det ind vis du skal dog nok ikke satse forum delen først gør en masse ud ad ekspert blogger kryds link i starte og motivere selv til få gang i debatten 

du kan skrive artikler hver dag linke til tråd 

du gør som Martin Thorborg , jo du mangler en motivation faktor der siger bang og for hvorfor er du ikke begyndt endnu med det er gjort for at videre formidle og de givet råd er ikke rigtigt startet endnu så det er vel OK med 45 bruger dagligt på siden 

Må dog også gerne gøre mere end andre gjorde i starten end Martin Thorborg gjorde jeg ville satse alt fro det skal lykkes vis jeg havde et forum http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 09:55

Det lyder umiddelbart godt at du har opnået en lille brugerbase der faktisk skriver nye indlæg på 30 dage.  Nu skal du så bare have 100 brugere om dagen og 1000 nye indlæg :-)

Jeg vil sige at designet kunne du godt arbejde lidt med - men det er dog vigtigere med godt indhold og brugere. Så design kan du evt. vende tilbage til og kigge på når du har fået lidt flere brugere og måske ikke skal bruge så meget tid på at holde debatterne i gang :-)

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det lyder som en endda meget flot start. Held og lykke med det videre arbejde.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 10:03

Det er da en fin start. Jeg er selv medlem derinde og følger med (Har lige oprettet mig ;) 

Jeg synes også godt du kunne arbejde lidt på designet. Der er mange ting der springer i hovedet når man sådan lige kommer ind på siden. Nogle farver på dine "side-bokse" så der er noget at forholde sig til ville være godt. For eksempel så har Amino den blå farve der går igen i toppen af hver boks.
Det skaber en utrolig overskuelighed. :-)

Udover det så kunne det da være fedt, hvis man kunne tilføje et link i sin signatur i debatten. Eller er det bare mig der ikke kan finde ud af hvordan man laver det? :-)

Jeg vil helt klart deltage aktivt på din side så længe den lever :o)

Good job, so far.  

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 11:25

Synes absolut det er et spændende forum, hvor man kan sprede sin viden udover mere end bare Amino.

Dog synes jeg er det er problematisk med oprettelse af sin kontaktvæg, hvor jeg efter at være logget ind via min facebook profil, ikke kunne få lov til at skrive den email adr. jeg altid bruger???

Hvad har du af fremtidsplaner med siden???

Med venlig hilsen

Carsten 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 13:31

Carsten:
Dog synes jeg er det er problematisk med oprettelse af sin kontaktvæg, hvor jeg efter at være logget ind via min facebook profil, ikke kunne få lov til at skrive den email adr. jeg altid bruger???

Det skal jeg lige kigge nærmere på, systmeet er også helt nyt for mig.

Hvor langt frem vil du vide ? min plan for de næste 12 mdr. er at udvide og rette siden til sammen med brugerne, da det jo er dem som skal bruge siden på daglig basis ;-)

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 14:46

Mads A.:

Det skal jeg lige kigge nærmere på, systmeet er også helt nyt for mig.

Hvor langt frem vil du vide ? min plan for de næste 12 mdr. er at udvide og rette siden til sammen med brugerne, da det jo er dem som skal bruge siden på daglig basis

Okay...Når noget er nyt, skal der gerne gå lidt tid med at lære det og kende, så helt cool herfra...

Når du tænker på udvidelse, er det så reklamemæssigt? Muligheder for at gøre handler med hinanden eller?

Jeg tænker på om du vil sætte afstemninger op, hvor det så er brugerne der afgør hvilke ting der skal laves om? laves nyt? eller noget helt 3.

Jeg følger spændt med og skal nok give mit besyv med, når jeg finder noget relevant for mig derinde

Carsten 

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 21:37

Carsten:
Når du tænker på udvidelse, er det så reklamemæssigt?

Nej.

Det er stort set det du beskriver, hvis økonomien er til det, så tilpasser jeg siden efter brugernes ønsker, det er brugerne som skaber liv, jeg skaber kun rammerne og det er brugerne som skal begå sig i de rammer og derfor er det meget naturligt at det er brugerne som er med til at bestemme hvad der skal være på siden.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:02

Hej Mads!

Tillykke med den flotte start - for det er det vitterligt! Det er ikke let at få folk ind og deltage på et forum, så thumbs up for det  herfra!

Til gengæld er der noget rent designmæssigt ved din side jeg ABSOLUT ikke bryder mig om. Banneret i toppen linker til Redhost, men det er der overhovedet INTET der indikerer. Jeg aner altså ikke det er en reklame når min mus løber derop og klikker, i den tro at jeg er på vej tilbage til forsiden. Det er ikke helt ok i min optik ;-)

Bortset fra det lille grynt, synes jeg det er super. Jeg opretter selv lige en profil derinde ved lejlighed! :-)

Mvh
Peter 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)