Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vejledning til hjemmesideprojekt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg går med tanken om at investerer i en hjemmeside, som skal laves af VSI gruppen, er der nogen der har erfaringer med dem?
Jeg ved de anvender wordpress, og det lyder sig at det er det bedste på markedet lige nu, passer det?
Erwordpresst noget, man på sigt kan få dygtige programmører til at arbejde videre i, eller hvad er en fagmands holdning til det?

Jeg håber i har tid til at svarer på mine spørgsmål:-)

MVH
Mark Pedersen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:45

Wordpress er et udmærket valg, og bestemt noget alle andre kan hjælpe dig videre med sidenhen.

vsi-gruppen kender jeg ikke noget til, så der melder jeg pas.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 23:01

Hvad er formålet med hjemmesiden og hvad kunne du forstille dig at du gerne vil have lavet i fremtiden? Inden man konkludere at wordpress er et fornuftigt valg.

Fra Valby
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:11

Uden jeg vil røbe for meget.
 Så lad os antage at siden kræver meget vedligehold. Da siden er tænkt til mange brugere/profiler. Se det som et facebook, bare i mindre udgave.
Med en del mindre features. Men med en del mere direkte salg af forskellige produkter.

Er ikke fagmand

Håber det er forståeligt?:-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 23:25

Wordpress er et super godt system til sådanne formål og kan tilpasses af den rigtige person.

Dog hvis du ender med at skal have en mini facebook side m.v. vil jeg næsten hellere anbefale at man havde et decideret website som var bygget fra bunden i hånden og tilpasset til dine behov. Men igen kræver det at man ved mere. Hvis du har fået et godt tilbud på det du skal bruge, og sammen med WordPress, og du synes prisen lyder fair, så hop da på Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 01:11

Mark Pedersen:
Jeg ved de anvender wordpress, og det lyder sig at det er det bedste på markedet lige nu, passer det?
Erwordpresst noget, man på sigt kan få dygtige programmører til at arbejde videre i, eller hvad er en fagmands holdning til det?

Det kommer så sandelig an på hvad din hjemmeside skal? Er det til en webshop, så er wordpress måske det aller bedste at bruge! Men når det er sagt så er WP rigtig god til mange ting, og da det er mange der benytter sig af det, så er du også rimeligt sikret support af det i stykke tid fremover :-)

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 08:12

udfra min  optik, så ville en side udviklet "fra bunden" nok det bedste valg og hvad jeg mener med "fra bunden" er at få en virksomhed eller freelancer til at udvikle det som formentlig har har udviklet nogle sit eget system.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 08:34

Matias Korn - matiaskorn.dk:

udfra min  optik, så ville en side udviklet "fra bunden" nok det bedste valg og hvad jeg mener med "fra bunden" er at få en virksomhed eller freelancer til at udvikle det som formentlig har har udviklet nogle sit eget system.

Hvorfor? Hvis den bliver opbygget fra bunden bliver den for det første dyrere i første omgang, men samtidig så vil priserne for ændringer senere hen også være betragteligt større end ved en så udbredt platform som wordpress?

Hvis du har for mange penge så vælg en opbygning fra bunden. Men hvis du ikke er 100% sikker på potentialet, plus du sidenhen vil have ændringer løbende, så start ud med eksempelvis wordpress hvor det foregår på en platform som er så udbredt at der er utallige gør det selv guides + man kan finde folk der kan foretage ændringer til overskuelige priser. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)