Hej alle Aminoer Jeg er helt ny her så jeg vil gerne lige starte med at takke få dette super site samt et lækkert debat sted blandt iværksætter :) Mit spørgsmål går på hvilke udbyder til hjemmeside jeg skal vælge, det skulle gerne være et af de nemme steder hvis muligt :) Jeg har prøvet mig lidt an med at oprette et domæne hos one.com men syntes ikke det virker så let at lave sin hjemmeside hos dem, hermed siger jeg ikke det skal være super let men vil bare være sikker på jeg ikke starter ud hos one.com hvis der er nogle her inde der kan anbefale andre rigtig gode begynder steder til at oprette en hjemmeside ikke sikker på jeg har formuleret mig godt nok.... men kort og godt så søger jeg et af de nemmere steder for en nybegynder at starte en hjemmeside op :) påforhånd tak for jeres svar... |
En del udbydere har en eller anden form for editor, som gør det muligt for deres kunder at lave en hjemmeside. Hvis man ikke vil bruge sådan en editor, så skal man selv lave bygge sin hjemmeside i HTML eller også bruge et CMS system som f.eks. Wordpress, Joomla, Drupal og lign. Det er noget mere besværligt, hvis man ikke lige er vant til at bruge disse systemer.
Men det er de valg du har, når det kommer til at lave en hjemmeside (medmindre du vil betale dig fra det selvfølgelig).
Mht. hvilket webhotel du skal vælge, så er der mange forskellige at vælge mellem, og det afhænger lidt af, hvilke behov du har, og om du skal bruge nogle specielle teknologier (f.eks. bruger Wordpress, Joomla og Drupal programmeringssproget PHP).
Håber det forklarer lidt mere end det forvirrer :-)
MVH
Thomas