Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webside/blog...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Kunne rigtig godt tænke mig at få nogle holdninger til min webside/blog, det være sig både negative som positive :o) Der er lavet rigtig mange forbedringer den seneste tid, med både ny baggrund, gjort siden lidt mere visuel med billeder samt installeret forskellige plugins, der øger brugervenligheden for besøgende - synes jeg :o) spørgsmålet er så hvad andre synes.

Siden finder i HER

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:53

siden ser meste ud til at være et link katalog , de fleste beskrivelser er 4 linjer nogle længere det burde være længere på mig virker det som , der kan arbejdes en del med beskrivelserne dog er det et stort arbejde at gøre siden interessant altså gange gode artikler om alle de ting på siden før de linker videre .

burde skære ned i katarogier ned til du har nogle bedre ideer en 4 linjer tekst arbejde stille og roligt og lav det for vis ser først 3 der er hypper korte vil mange bare gå videre næste side.

Husk ingen kan vide alt , så dette begrænser måske hvor langt alle artiklerne kan blive .

Gæste blogger måske en ide , men kunne ikke se et sted man kunne skrive ind med gæste blogger  indlæg .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:53

Hvis jeg skal starte med det negative, så må det være den stribet baggrund, den ikke god for mine øjne :-(

Er det meningen at der skal være så mange forskellige emner på siden ?

Hvad er ideen med den liste links du har i højre side ?

Ellers synes jeg det er en fin side med gode anmeldelser fra spændende hjemmesider :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:19

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 15:28

Hej Allan

Jeg synes din side er rigtig pæn og enkel!

Men jeg synes dog, at det er ret svært at danne sig et hurtigt overblik over, hvad siden rent faktisk går ud på. Jeg blev nødt til at gå ind på "Om"-siden for at være sikker. Måske du kunne knibe en flot overskrift ind et sted, som gør det helt klart for folk, hvad det drejer sig om.

Det simple design af din side tiltaler mig dog meget - også baggrunden. ;-)

My two cents. :-)

- Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)