Hey Kunne rigtig godt tænke mig at få nogle holdninger til min webside/blog, det være sig både negative som positive :o) Der er lavet rigtig mange forbedringer den seneste tid, med både ny baggrund, gjort siden lidt mere visuel med billeder samt installeret forskellige plugins, der øger brugervenligheden for besøgende - synes jeg :o) spørgsmålet er så hvad andre synes. Siden finder i HER |
siden ser meste ud til at være et link katalog , de fleste beskrivelser er 4 linjer nogle længere det burde være længere på mig virker det som , der kan arbejdes en del med beskrivelserne dog er det et stort arbejde at gøre siden interessant altså gange gode artikler om alle de ting på siden før de linker videre .
burde skære ned i katarogier ned til du har nogle bedre ideer en 4 linjer tekst arbejde stille og roligt og lav det for vis ser først 3 der er hypper korte vil mange bare gå videre næste side.
Husk ingen kan vide alt , så dette begrænser måske hvor langt alle artiklerne kan blive .
Gæste blogger måske en ide , men kunne ikke se et sted man kunne skrive ind med gæste blogger indlæg .