Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virk.dk virker ikke med windows vista!?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg sidder og skal udfylde startblanketten på virk.dk, men oplever at browseren lukker ned når jeg trykker "næste side", ligesom jeg ikke kan logge ind med Nem ID. Er der andre der har oplevet lignende?

Virk.dk er ikke videre behjælpelig, og mener at jeg skal installere firefox på min Dell. Jeg er dog ikke den store teknologihaj og mener heller ikke jeg skal til at skifte stryresystem, for den ene side alene.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender en lettere måde at løse problemet? I længden bliver det jo langhåret hvis jeg skal sende tingene med posten.

Venlig hilsen

Morten Steinmejer

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:54

Steinmejer:

Hej aminoer

Jeg sidder og skal udfylde startblanketten på virk.dk, men oplever at browseren lukker ned når jeg trykker "næste side", ligesom jeg ikke kan logge ind med Nem ID. Er der andre der har oplevet lignende?

Virk.dk er ikke videre behjælpelig, og mener at jeg skal installere firefox på min Dell. Jeg er dog ikke den store teknologihaj og mener heller ikke jeg skal til at skifte stryresystem, for den ene side alene.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kender en lettere måde at løse problemet? I længden bliver det jo langhåret hvis jeg skal sende tingene med posten.

Venlig hilsen

Morten Steinmejer

Hej Morten..

Det er altid frustrerende når noget ikke virker som det skal, jeg vil dog tillade mig at påpege at Firefox ikke er et styre system men kun en browser.  Da du selv sige du ikke er den store teknologi haj, så ville jeg afprøve metoden hvis jeg var dig, det tager mindre end 3 min..

Fortsat god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 16:50

Hej Alexander

Tak fordi du tager dig tid til at svare, så er jeg blevet det klogere.  

Ved du om jeg kan gøre noget galt ved at installere det og om det er muligt at komme tilbage til udgangspunktet hvis noget går galt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

Jeg har også oplevet problemer med Virk.dk i forbindelse med indberetning og også nemid - umiddelbart virkede det som om, det var en indstilling på den ene af mine bærbare som gjorde det. Jeg prøvede på min stationære efterfølgende hvor det virkede uden problemer. Hvad det skyldes har jeg ikke undersøgt - evt. tag kontakt til deres support - de må vide det. :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47160
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:00

Der sker intet ved at installere Firefox (eller google chrome eller begge) Når du har installeret, så spørger den første gang den starter internet op = starter browseren, om du vil bruge den (f.eks firefox) som standard browser fremover, og siger du nej, så vil det stadigt være iexplorer du bruger, men du kan vælge at starte enten den ene eller den anden, hvis du skal søge, og har din Iexplorer fået en blokade mod virk.dk, så kan det sagtens tænkes at firefox kører fint

Det er ikke tunge programmer - de ændrer intet ved windows som sådan, er KUN browsere som du bruger når du er på nettet, og du kan ha så mange du vil og åbne præcis den du vil til hvert formål og vælge den du vil som standard, og ændre standard helt uden problemer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jul 06
Skrevet kl. 17:13

Se nu giver det mere mening. Jeg har installeret firefox, hvilket ser ud til at virke.

Tak for hurtige og effektive svar :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)