Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forsikrinssag søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle I Aminoer, jeg ved der sidder en masse kloge hoveder herinde( ment på den gode måde) og har meget brug for hjælp og håber at I kan hjælpe mig lidt på vej.

Den 22. juli i år var vi på ferie og bliver ringet op af naber som oplyser at vi har haft indbrud, og vi har fået stjålet en del arvesmykker, tv osv, og søns playstation osv samt spil og film og tv.

Nu bøvler jeg så med forsikringen, den 10 august sender vi alle papirer afsted men diverse kvitteringer og billeder af ting.,

Den 14. september kommer der en taksator og snakker med os om diverse med hensyn til tingene og indbruddet, og han siger at der vil gå en uges tid til alting er i orden.

og igår den 27 september bliver jeg nu kontaktet af en skadekonsulent som har overtaget sagen pga. travlhed, som vil aftale et nyt møde i næste uge, og da jeg nævner at der har været en ude for 14 dage siden, bliver han sur i telefonen og spørger hvad det har med sagen at gøre. Men kan ikke se at jeg skal spendere tid på at gå de samme ting igennem igen pga travlhed fra Deres side, jeg er selvstændig og har et job ved siden af, og stiller naturligvis gerne hjem til igen men det virker som om de trækker sagen i langdrag.

hvor langt tid skal man vente i sådanne sager og har man ikke nogen form rettigheder som skadeslidte eller skal man bare finde sig i hvad som helst fra dem af. Jeg har en søn og en kæreste som denne sag tager tungt på da det jo ikke er den helt samme hverdag og ikke de helt samme muligheder som inden indbruddet, og tanken om at der har været nogen inde i hjemmet, gør det jo ikke bedre.

Håber oprigtigt at høre fra Jer med Jeres ideer eller viden til hvad man gør i sådanne sager.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:00

Du er nok nød til at afvente indtil de kommer med en afgørelse, men du kan indsende en klage, for at gøre klart du er utilfreds. 

Halvdelen af de vandskader i juni er heller ikke afklaret.

Når sagen er afsluttet vil jeg anbefale dig at skifte selskab. Hvis de behandler dig dårlig i sådan en simpel sag, hvordan skal det så ikke blive hvis taget flyver af.

Det er meget dårligt hvis der skal to besøg til. 

Tilmeldt 29. Jan 09
Skrevet kl. 18:13

mange tak ville bare høre om det er mig der synes det slet ikke hænger sammen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35

Jeg ved ikke hvilket forsikringsselskab du har, men da jeg fik stjålet min bil, måtte jeg i 5 omgange fortælle Alka om hvad der var af "indbo" i bilen. Hver eneste gang en ny sagsbehandler. Den ene surere end den anden.

Derudover har alle deres sagsbehandlere en tildens til at sige "... kommet af med din bil" i stedet for "... stjålet din bil". Det er da noget af en mistillid at stille kunderne.

Derudover var jeg noget tosset over hvad de egentligt dækkede af indbo nu hvor uheldet var ude, men jeg kunne jo bare have læst deres forsikringsbetingelser.

/Anders Bruun

Tilmeldt 29. Jan 09
Skrevet kl. 20:40

det er sjovt du nævner Alka for det er det samme firma jeg bøvler med, mange tak for dit svar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46

Ja når de skal have penge af en, er servicen helt i top. Når de skal give lidt pebernødder igen, så halter deres service noget.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)