Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Surftown efter opdatering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Jeg er simpelthen nået grænsen... Surftown opgraderede to servere som jeg har hostet ting på, og efter det, har over halvdelen ikke kørt. Jeg får en "500 - internal server error" i hovedet.

Alle sites kører .NET 4.0.

Er der nogen som har oplevet det, og evt. kan give mig et praj om, hvad jeg kan gøre?

Har forsøgt at klippe web.config helt ned for at undgå evt. konflikter, republish sites og alt muligt, uden succes.

Surftown melder bare tilbage, at de ikke kan gøre noget, da det nok skyldes en fejl i koden - sjovt, at næsten alle mine sites rammes af "fejl i koden" efter de har opdateret serverne...

Håber nogen har en løsning til mig. :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 14:51

Hej Kim,

Jeg vil anbefale dig at skifte hosting.

Har før hostet sider hos Surftown og kan sige jeg bestemt ikke var tilfreds.

Det skydes så godt nok ikke deres hosting, men deres kundeservice jeg har skiftet til MLhosting.dk

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54

Der er mange meningen om dem - jeg har indtil nu været tilfreds. At skifte er pt. ikke en mulighed - men på sigt bliver det nok aktuelt efter det her.

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 16:02

Hej!

Jeg mener pr. default at du ved surftown har adgang til iis logs? Har du checket om der er noget brugbart i dem? Ellers slå debugning/trace til - igennem webconfig (google lidt på det). Derved kan du få logs der fortæller hvor det går galt.

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

Jeg kan slet ikke afvikle noget, så trace virker ikke. Jeg har ikke adgang til log i kontrolpanelet umiddelbart.

Jeg forsøgte at smide et site som virker over på et som ikke virker... det gav ikke noget resultat, så jeg kan ikke se andre muligheder, end at nogle af mine sites ikke er kommet ordentligt op og køre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28

Nå - det endte med, at de stoppede med at svare på mine henvendelser og så virkede det.

Virker til at de fandt en fejl after all, men ikke rigtig ville indrømme det. Det virker nu, og så går jeg på jagt efter nyt hosting.

Nogen der har erfaring med .NET/MSSQL hosting, hvor man kan have flere domæner tilknyttet?

MVH Kim

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)