Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importere smykker fra Kina

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa !!

Jeg overvejer at starte en lille webshop med salg af smykker som jeg vil importere fra Kina. Det er ikke min ambition at det skal blive en guldgrube, det er bare for at tjene lidt ekstra ved siden af :)

Jeg vil høre hvad man skal være opmærksom på angående import fra østen, så som hvad man kan blive pålagt af skatter og således?

Mvh Prikken :o)

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

prikken:

Hejsa !!

Jeg overvejer at starte en lille webshop med salg af smykker som jeg vil importere fra Kina. Det er ikke min ambition at det skal blive en guldgrube, det er bare for at tjene lidt ekstra ved siden af :)

Jeg vil høre hvad man skal være opmærksom på angående import fra østen, så som hvad man kan blive pålagt af skatter og således?

Mvh Prikken :o)

Hej prikken jeg sælger også smykker online. Det er ligeledes smykker jeg sælger primært på webshoppen.

Du bliver pålagt en lille smule told, men det er nu ikke meget. Det vigtigste er at du er ansvarlig for at du importerer er i orden i forhold til dansk lovgivning. Ligeledes skal du, hvis du vil importere 925 sterling sølv, have et registreret navnstempel, som ligeledes skal være på alle smykkerne.

Jeg har skrevet et lille indlæg med en guide til import. Den handler om mine erfaringer med import af smykker mm. Læs evt. den og bliv lidt klogere inden du kaster dig ud i import

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)