Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst i undermenuer i Joomla?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået hjælp af en med-Amino vedr. hvordan jeg får vist mine undermenuer til mit website.

Og det var jo dejligt Smile

Men nu har jeg så et næste spørgsmål... Hvordan bliver indholdet i undermenuer vist? Når jeg klikker på undermenuerne lige pt., så kommer teksten fra den tilknyttede overmenu frem?

Er der nogen der kan hjælpe om jeg skal ind og rode med indstillinger i modulerne, i selve artiklen eller noget helt tredje? Gerne detaljeret hjælp, da jeg er Joomla-amatør Embarrassed

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:17

Du skal sørge for at din kategori er koblet sammen med den artikel du gerne vil have vist på siden :)

Hvis du klikker ind på kategorien står der parametre grundlæggende ovre i højre side - og her skal du vælge den artikel, du skal have vist i den kategori

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24

csacsa:
Gerne detaljeret hjælp

Du må også gerne selv være lidt mere detaljeret ifm. indlæg. F.eks. hvilken version Joomla! og da også meget gerne link til side.

Men mon ikke det er fordi du ikke har fået lavet og/eller tilknyttet en artikel til din undermenu:

*Menuer
*Hoved/main-menu

Klik på den aktuelle undermenu:

I menutype vælger du artikel/enkel artikel og i højre sider kan du browse dig frem til den artikel du ønsker vist...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

Majbritt Jacobsen:

Du skal sørge for at din kategori er koblet sammen med den artikel du gerne vil have vist på siden :)

Hvis du klikker ind på kategorien står der parametre grundlæggende ovre i højre side - og her skal du vælge den artikel, du skal have vist i den kategori

Perfekt!

TUSIND TAK Big Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)