Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gåde råd til optimering søges - Magnetz.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner,

Jeg føler, at jeg er gået lidt i stå med min webshop www.magnetz.dk - det er en nicheshop, så jeg ved godt, at jeg ikke kan regne med at have lige så mange ordrer, som jeg har haft i eksempelvis en børnetøjswebshop... men der måtte nu godt ske lidt mere.

Så hvis der er nogle, som har tid og lyst til at give mig feedback på min hjemmeside, tager jeg imod med kyshånd - og kvitterer gerne med en gennemgang af din webshop som tak, hvis det ønskes :)

Det er vigtigt for mig at vide, om især forsiden er ok med videoen, eller om den skal puttes et andet sted til fordel for en vareliste med mulighed for hurtigt varevalg/køb direkte fra forsiden; om det er overskueligt med alle menupunkterne til venstre; om det giver mening, at man er landet på en side med magneter og hvad der ellers måtte være...

Mange hilsner
Mia

Skal du bruge visitkortmagneter? Klik forbi Magnetz allerede i dag.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:15

Hej Mia, 

Jeg elsker de små niche forhandler der efterhånden sprudler frem på nettet. Om det er magneter, sokker eller andet gøjl er det noget jeg elsker.

Jeg ved ikke præcis hvad det er du vil have feedback på, men synes bare det er syndt i ikke har jeg et gennemtænkt logo som afspejler det i sælger.

Derudover synes jeg, at siden helhed er meget firkantet. Skyldes det at i kun sælger firkantet magneter? Synes bestemt i skal overveje at få noget former og kurver ind på designet. Men i må endelig ikke tage for meget af det simple væk fra jeres side...

håber du kan bruge det til lidt :)

......

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:27

Fin side, man kan godt se at der er tænkt på rigtig meget. Jeg har lige et par enkelte ting jeg faldt over.

Du gør meget opmærksom på fri fragt ved køb over 800.-, men hvor mange er det lige der køber magneter for så mange penge? I stedet vil jeg gerne have fremhævet fragtpris for køb under 800.-. Og med det sagt er det måske lige i overkanten at give 59.- i fragt hvis man blot er ude efter en magnet til 12.-.

En anden ting er "Din info" under check ud processen. Overvej lige en ekstra gang om nogle af felterne ikke kan fjernes. Er det strengt nødvendig med en "adresse 2" f.eks.?

Hvad gør du for at markedsføre dig?

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Skrevet kl. 12:28

Tak for fin feedback.

Jeg ville meget gerne have et logo, som afspejler det, vi sælger, men efter at have brugt penge på at få logos fra 3 forskellige bureauer, som bare ikke var gode nok, så har vi valgt den simple form.

Det med former og kurver - har du evt. en hjemmeside, som du kan henvise til, så jeg kan se, hvad du mener?

Hvis du har tid til at kommentere på forsiden med videoen foroven, så hører jeg gerne, om den er "for meget" eller "passende" - det er jo et sats ikke at have produkter øverst på forsiden, så folk hurtigt kan se, hvad de kan købe (uden at skulle scrolle - de er jo nedenunder videoen). Men omvendt så er videoen nødvendig for mange af vores salg, fordi folk ikke forstår vores dybe magneter uden at få det vist på video.

Mange hilsner
Mia

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:33

Hej.

jeg vil råde dig til at bruge google analytics til at tjekke din traffik på hjemmesiden. At finde ud af hvor mange af de besøgende der fører til salg, hvor meget man tjener på den enkelte og ikke mindst hvor mange omkostninger der er forbundet med at tiltrække kunder er nøgletal.

Mener også man kan se hvornår kunderne springer fra. Det kan være at betalingen er for besværlig og at de derfor ikke når til det endelige køb. Google annalytics er i hvertfald et godt redskab til at forbedre sin hjemmeside.

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Skrevet kl. 12:37

Hej Kent,

Gode pointer!

Det med fragten: vi sælger til mange institutioner, som køber for langt over 1000,-. Så prisen er udregnet meget nøje. Og så køber mange private vores magnetmaling, så de også kommer op over fragtfri grænse.

Men du har ret: bør nok hellere skrive på forsiden, hvad det koster at få sendt pakken v/køb for under 800,-. Vi sender altid med pakkepost, medmindre folk køber powermagneter (hvor fragten kun er 25,-). Så prisen på 59,- til private er også vores normalpris hos PostDK - og så er der mulighed for billigere fragt med erhvervslevering. Magneterne er rimelig tunge, så ofte koster det 85,- at sende en pakke, hvor kunden stadig kun betaler os kr. 59,- (eller ingenting o/800,-).

Synes du stadig, at det er for dyrt, når du hører ovennævnte? For fragten er altid en super vigtig faktor - men også ofte den post, man smider alt for mange penge ud af vinduet efter.

Og så retter jeg straks "adresse 2" for de private (den er desværre nødvendig i 30% af vores B2B salg).

Mange hilsner
Mia

Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:40

Hej jeg syntes din sider er flot, der mangler ikke noget, det @ Kent M skriver om fragten er vigtigt at prisen på fragt står på forsiden mener jeg også, men det er ok syntes jeg at du tager 59kr, det er bare vigtigt at prisen kommer på siden når jeg putter i kurv!.

Hvad angår din markedsføring så kan jeg måske hjælpe lidt her til start, vi har nemlig lavet det muligt for butikker at markedsføre sig gennem os Gratis.

Det er bare vigtigt at vores krav holdes ;)

du kan se mere her.http://www.amino.dk/forums/t/138454.aspx

Det er nemlig eksperter vi søger, og det kan være du har det vi mangler.

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Skrevet kl. 12:44

marketing4you:

Hej.

jeg vil råde dig til at bruge google analytics til at tjekke din traffik på hjemmesiden. At finde ud af hvor mange af de besøgende der fører til salg, hvor meget man tjener på den enkelte og ikke mindst hvor mange omkostninger der er forbundet med at tiltrække kunder er nøgletal. Mener også man kan se hvornår kunderne springer fra. Det kan være at betalingen er for besværlig og at de derfor ikke når til det endelige køb. Google annalytics er i hvertfald et godt redskab til at forbedre sin hjemmeside.

Hejsa,

Tak for tippet. Jeg har Analytics installeret med e-handel kode, så den del er heldigvis på plads. Lige nu mangler jeg at finde ud af, hvor mit marked er - hvor jeg bedst ligger mine reklamekroner, for der er ikke så meget mere at hente ud af Adwords (har et dagligt budget på 5.000,- men et klikforbrug på kun ca. 200,- ugentligt pga. lav konkurrence og lave klikpriser) ... 

Min blog konverterer med 30%, Adwords med 8% og Google organiske med 12%, så er ganske tilfreds med min konverteringsrate. Men tænk hvis 100 flere besøgende tog konverteringsraterne med!! Så hvis du har et godt tip til, hvor man udover Adwords og Partner-Ads finder "rigtige" steder, så sig endelig til.

Mange hilsner
Mia

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:45

Jeg ville nu prøve at teste det med fragten. Det har altså en stor betydning. Evt. gør det muligt at sende som maxibrev uden sporing. 59.- er selvfølgelig ikke meget hvis man bestiller for 2000.- men ved mindre beløb kan det godt være en showstopper.

De 25.- for fragt af mindre ting, kan jeg ikke finde noget om på hjemmesiden. Måske det også skal med, under fragttyper.

Konceptet er fedt, det kan kun blive en succes :)

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Skrevet kl. 12:51

Startmedos:

Hvad angår din markedsføring så kan jeg måske hjælpe lidt her til start, vi har nemlig lavet det muligt for butikker at markedsføre sig gennem os Gratis.

Jo tak, det vil jeg meget gerne. Kan se, at jeg kan skrive noget til jer om en del ting; f.eks. børneværelser med magnetmaling og julegaver med fotomagneterne. Hvordan vil du helst have, at vi kommer i gang med et "samarbejde"?

Mange hilsner
Mia

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)