Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så støver vi maskinerne af - og flytter dem til udlandet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dont hate me !

Men af konkurrence mæssige årsager tager vi dette skridt.

Hvordan finder man gode medarbejder til en Fabrik i Polen.

( vi skal fremstille tryk på t-shirts )

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du allerede en fabrik i Polen og søger medarbejdere eller søger du efter begge to?

Har du et bestemt sted i Polen hvor du vil flytte din produktion til?

mvh

Gosia Caltenco

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Gosia,

tak for dit svar.

Vi har en fabrik på plads - ligger i Szczecin

Og vi søger medarbejder på flere plan:'

- erfaring med tøj/tekstiler   3-4 stykker

- erfaring med tryk på tøj, 1-2 personer ( operationel manager)

- kunne styre en tekstilkarrusel

- kunne trykke på tøj, i manuel serigrafi ( direkte tryk på tøj)

kunne de forskellige processer inden for serigrafi

- åbne rammer, blande farve, og rengøre rammer

mvh

Bjarne 

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Desværre har jeg ikke nogle kontakter i denne del af Polen, men jeg har kigget lidt rundt. Du kan altid prøve at kontakte den lokale jobcenter: http://www.wup.pl/index.php?id=755 De kan måske tilbyde dig hjælp med at finde medarbejdere. Du kan også annoncere i jobportaler, jeg tror de mest populære er: http://gazetapraca.pl/gazetapraca/0,0.html , http://www.pracuj.pl/oferty-pracy.html  og http://www.jobs.pl/jobs.nsf/Strony/home_page.

Det kan også være en god ide at kontakte nogle skoler som underviser i tøjproduktion/tryk på tekstiler.

Problemet er at næsten alt er på polsk og jeg er ikke sikker at du kan finde mange t eks. på jobcentret som taler engelsk eller tysk. Det kan være en stor hjælp at have nogen som taler polsk.

Jeg håber det hjælper dig lidt. Ellers spørg mig igen :)

mvh

Gosia

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Gosia,

mange tak for dine hints -  dem vil jeg forfølge.

vi har idag 3 gode polske medarbejder, men de  ønsker at blive i Danmark.  Dog har vi lidt styr

på kulturen og på sporget :-)

igen mange tak.

venligst Bjarne 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

We do hate you :-) Tror også jeg flytter til Polen.. også finder billig arbejdskraft.. skal vi ikke alle gøre det ? :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey TrymeOUT,

nu er det ikke i protest, men for at bevare konkurrence evnen over for udenlandske trusler -

de linjer vi flytter har desværret kun arbejdet få måneder om året - så derfor er det et

ret omkostningsløst forsøg på at skabe vækst ( administrativt) og have et skjold til

billige tryk inden for vores branche.

men du skal da være velkommen - jeg vil gerne udøse af vores erfaringer, når vi er igang.

Bjarne 

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarne,

Skal du bruge en god og selvstaendig pige, der taler flydende engelsk, vil jeg meget gerne sende dig et cv paa hende jeg brugte da jeg arbejdede I Polen.

Mvh.
Kasper
Fra København
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Vi er en polsk virksomhed i Szczecin, som arbejder med virksomhedsudvikling (søgning efter underleverandører, køb af virksomheder, salgsprojekter, etablering af selskab, rekruttering m. fl) for forskellige polske og danske virksomheder.

På vores website er der en gratis polsk rekrutteringsservice, som du frit kan benytte, som forenkler rekrutteringen for dig.

Du kan oprette en virksomhedsprofil her og søge gratis blandt vores +1200 medarbejdere i Szczecin og omegn:

http://www.candidate.pl/6.asp?p=create

Vi kan også hjælpe med at oversætte en jobannonce til Polsk og indrykke den i de mest populære medier i Szczecin-området for dig.

Vi har nogle gode priser til de forskellige bladhuse og medier.

Det giver naturligvis langt større udbytte, end kun at søge blandt de brugere, som er registrerede hos os i forvejen.

Så kan du bruge vores system som platform til at samle CV'er og kontaktoplysninger fra de forskellige sites.

Du kan selv sørge for al benarbejdet, så er vores system gratis at benytte.

LM Wind Power, Berendsen og andre danske virksomheder tæt på Szczecin har brugt systemet til rekrutteringsopgaver.

Vi hjælper dig gerne igang med de rette medier hernede, og kan også sørge for at arrangere jobsamtaler mv.

Typisk vil vi tage os betalt med 1.000 - 2.000 DKK for at indrykke online kampagner, oversætte annoncetekst osv. afhængig af kompleksiteten af rekrutteringen.

Du betaler i tillæg hertil selv for annonceringen i medierne.

Med venlig hilsen,

Dania International
Lukasinskiego 110, p. 120
71-215 Szczecin
Polen

info@daniainternational.pl

Telefon (PL): +48 781 348 000
Telefon (DK): +45 7027 2677 (hverdage 8:30 til 17:00)
Telefax (DK): +45 7027 3677

 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)