kan være det er det bedste navn der siger noget om dit produkt det ved jeg jo ikke.
Det var lige mine input
jeg Kan jo ikke sige helt sikkert da jeg ikke kender domæne navnet og hvad du skal bruge det til , men det er meget logisk , fordi du nok også er bange ,at en tager domæne navnet , vis du poster hvilken domæne navn det er
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er domænenavnet www.wildwebwoman.dk jeg har i tankerne - det blev jo brugt til et onlinemagasin for maaaange år siden, men er ledigt nu.
Og det passer super til mit projekt - spørgsmålet er bare om det er ligemeget, at det har været brugt før - eller om jeg skal finde et helt nyt eller i det mindste et, der har været knap så kendt som ovenstående
Det afhænger hel af om domænet er associeret med negative omstændigheder, du skriver at det er den ikke, så er der intet i vejen med det, det kan endda være positivt.
Domænerne er købt - for det er så svært at tale om noget man ikke må sige;)
når jeg googler finder jeg ikke noget negativt om domænerne - og har heller ikke hørt noget negativt om dem - og det er vel efterhånden ti år siden onlinemagasinet lukkede ned, så tror jeg tager chancen.