Jeg har prøvet AW Media og ja man får nogle henvendelser, men men men, de opretter din konto med deres egne tlf. nummer til en landingside som de laver til dit (den er rimlig standard ), det vil sige at når man evt. får nye kunder , vil de få kontakt til dig igennem det tlf. nummer aw media har givet til din landingsside.
nu er din konto næsten tom og aw media spørger dig om du vil sætte flere penge ind din konto, (for hvis din konto går i nul kommer man bagerst i køen på din sponsor link, ivertfald ifølge aw media) hvis man så vælger at stoppe med samarbejdet mister man sit nummer til sin landingsside og alle de nye kunder der har kontakte dig iløbet af din kampange vil så ikk ku få fat i dig igen da de ikk har dit rigtige nummer men aw media´s nummer.
jeg syntes deres service var ok, men jeg følte mig virklig b.... i r.... da jeg havde skrevet under, og jeg fandt ud af at de sku ha 60% af mit indbetalte beløb. (også efterfølgende indbetalinger9 deres sælger fortalte altså ikk det hele da vi talte sammen i tlf.
dette er ik en klage over aw media men kun en opfordring til at se ekstra efter.
Hej Aamann,Først og fremmest, tak fordi du er reel nok til at slå fast at du ikke klager over AW Media og generelt er tilfreds med vores service:) Vi bruger vores egen nummerserie, som er en del af et avanceret tracking system, så vi kan måle og dokumentere resultatet af vores arbejde, overfor vores kunder. Til eksempel kan jeg oplyse og dokumentere at den kampagne du købte af os for 10.000,00 kr., til din virksomhed KH Ejendomsservice, udmyntede sig i 103 henvendelser. Du ved bedst selv om en henvendelsespris på 97 kr. er noget du kan bruge eller ej, men det er vores tracking der har gjort det muligt for dig at tage denne stilling, helt reelt. Jeg er enig i at AdWords administration til 60 % af budgettet er en meget høj pris, hvis man ikke tilfører mere værdi end dette. Hos AW Media leverer vi dog altid individuelle løsninger, som tager udgangspunkt i hvad vi mener der skal til for at skabe success for den enkelte kunde. I dit tilfælde vurderede vi at der var behov for at stille en special designet landingsside til rådighed, under kampagnen, samt et special programmeret opkaldssporings system. Værdien af et sådan produkt overstiger langt, det beløb vi modtager som vores honorar (6.000,00 kr.).Vi valgte at gøre afregningen simpel ved at tage os betalt med en procentdel af budgettet, i stedet for at lave en pris for hvert enkelt kompetence/produkter vi tog i brug, for at skabe det bedst mulige resultat. Om dette er en løsning man synes om er nok en smagssag, for dem der ikke gør har vi heldigvis andre løsninger:)Det er beklageligt at du først bemærker fordelingsnøglen i ordrebekræftelsen, efter aftaleindgåelse.Vi tager kommunikationen med vores kunder meget alvorligt og når der er noget du ikke er opmærksom på, kan det alene være vores fejl. Vi har mere end 200 kunder, som alene bruger os fordi vi skaber merværdi for dem. Generelt er det ikke min holdning, at værdien af en ydelse skal afgøres af hvad udbyderen tjener eller om de afregner på samme vis som resten af branchen. Det der må være centralt for kunden, er hvor meget de får igen for hver enkelt krone de investerer, og her er klarer AW Medias kunder sig gudskelov rigtigt godt!Jeg takker Aamann for en reel og fair betragtning, samt resten af forummet for en generelt god modtagelse. Vi glæder os meget til de videre forløb:)
De bedste hilsner
Rebecca
|