Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny blog, bidrag lige her og nu

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino brugere :)

Jeg har startet et blog her inde og formålet med dette indlæg er ikke og selv promovere mig selv eller noget i den stil.
Formålet med alt dette, er at hvis du brænde inde med et spørgsmål eller to, som har noget med internettet og gøre. Det kan være alt mellem himmel og jord. Lige fra markedsføring og seo til komplekse og sværer ASP.NET/C# programmerings løsninger(Nok mere min boldt gade).

http://www.amino.dk/blogs/matias-korn/archive/2011/09/27/hvem-er-jeg-og-hvad-laver-jeg-her.aspx

Her er linket til mit indlæg og håber på at se en masse spørgsmål, som jeg vil glæde mig til at besvarer. Dette er min første blog, så bær over med mig.

Der er somsagt ingen grund til at du læser om mig eller hvad jeg har skrevet, men gå direkte til formålet og kom med en masse spørgsmål :)

Tilmeldt 8. Jun 11
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 22:51

Det var hurtigt, den røg ud af de seneste indlæg :) Tillader mig lige og gøre det her

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:55

Gad bare man lige havde et ! :-)

JO! Nu er jeg ikke verdensmester til seo, og har aldrig rigtigt forstået det med dc.. Kan du skrive et indlæg om det?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:08

Jeg har bookmarket og følger med..

Tilmeldt 8. Jun 11
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 10:55

Hej Emil.

Er ikke seo-ekspert, men dc kan jeg sagtens skrive en artikel om.

Er det php(apache server), asp.net(IIS) eller hvilket sprog du søger løsningen til?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 11:02

Hej Matias,

Har lige et spørgsmål: Hvordan opsætter man en PHP (apache server) med Cloudlinux? :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:03

Jeg antager at han ønsker information om Dublicate Content. SEO er ikke platforms-specifikt, så det er underordnet hvilken type server han benytter, og hvilket sprog der udvikles i.

Tilmeldt 8. Jun 11
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 12:08

Fuldstændig korrekt, men vi kan lige så godt være løsning-orienteret og komme med en direkte løsning efter jeg har beskrevet hvad dc er.

Tilmeldt 8. Jun 11
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 12:16

Hej Àsgeir

Cloudlinux er en cloud basere VPS løsning, dvs at de har sat en linux platform op i en VPS(virtual privat server) løsning.

Jeg kan se at mange cloudlinux løsninger kommer i centOS.

Har fundet en engelsk guide til netop dette: http://www.lamphowto.com/ - Her beskriver han hvordan han sætter en apache, php og mysql server op på centOS, hvilket er en linux platform, derfor vil det næsten være ens som på andre linux platforme(ubuntu, suse, redhat).

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)