Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - hvad syntes i?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino.

Jeg vil høre om jeg må bruge lidt at jeres tid til at skrive jeres mening omkring min hjemmeside www.dkwebon.dk. Vil gerne høre ris og ros.

Mange tak for tiden.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For at være helt ærlig, så synes jeg at det er en ommer. Hvorfor?

• Dit indhold er meget tyndt. Alle din artikler er bygget op efter modellen hvad får man + hvad koster det + opfordring til køb. Når du i alle artikler opfordrer til at man køber det pågældende produkt, indgyder det ikke den store tillid hos den besøgende.
  • Du har ikke engang oversat dit websites theme til dansk.
  • Reklamebannere fylder væsentligt mere end indhold på dit website.

Mobilt bredbånd er et konkurrence-præget marked, og hvis du vil have en bid af kagen, må du simpelthen gøre en større indsats.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 20:50

Tillykke med din nye side Smile

Jeg synes ikke den skrifttype i har valgt er særlig skærm-venlig.

Derudover så mangler der stadig en del oversættelse af knapper og dato, kommentarer m.fl.

I teksterne skriver du et a i stedet for å, hvilket ikke giver mening, når du har stavet det rigtigt i menu og overskrifter.

Reklamebannerne fylder alt for meget, især når man går ind og læser jeres artikler, der også er alt for korte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:51

Jeg må give TheisM ret i at dine reklame fylder væsentlig mere end de brude. Det er det eneste men ser på siden.

Kan det passe du har lavet siden kun for at få en indtjening via affiliate sites, ved at få kunder til at købe via din side/reklamer og du tjener 5-20% af købet ? :)

mvh. P.J.Engel

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:57

Det skal siges det er en affiliate side ja.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:02

Ok, har også selv prøvet at lave en indtjening på den. Det vises at utrolig få (i mit filfælde ihvertfald) vælger at købe via dit link

Hvis så skal du tilbyde dem en special form information eller noget som alle de andre ikke tilbyder, f.eks en genial måde at sammenligne dem på. 

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:24

Yupsdk:

Det skal siges det er en affiliate side ja.

Det er jeg udemærket klar over, men det ændre dog ikke hvad jeg skrev.

At siden ikke giver brugeren nogen værdi, kan jo som sådan være ligegyldigt hvis bare den tjener penge... men de to ting hænger som oftest sammen. Jeg er godt klar over at de besøgende udelukkende skal hives ind fra søgemaskinerne, men jeg tror du får svært at opnå en nævneværdig placering:

• Med så tyndt indhold er vil ingen linke til dit indhold, og det bliver også væsentligt sværere for dig selv at linkbuilde.
  • Dine forskellige indlæg, sider, kategorier og tags, sigter alle efter de samme keywords. Det er et fænomen kendt som søgeords-kanabalisme. Hvis du vil læse mere om det, skrev Thomas Rosenstand for et par år siden et glimrende blog-indlæg om søgeordskannabalisme.
  • Problem med ratioen mellem reklamer og indhold. Det siges at dette er en faktor der kan udløse Wrath of the Panda.

Så alt respekt for at det er en affiliate-side, der ikke har til formål at informere, men bare at tjene penge. Jeg har selv flere sider efter den opskrift, men de ligger i nicher med mindre konkurrence, da de ikke har en chance ellers :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

Jeg vil skyde på, at det kan blive en god hjemmeside, hvis der kommer mere indhold på den. Nogle bemærkninger:

Der mangler helt klart en side Kontakt Os. Der skal stå navn/adresse og kontaktoplysninger (email/telefon) på virksomheden bag DKwebon inkl. CVR-nummer.

Selve layout'et er udmærket og er en god begyndelse, igen: hvis der kommer mere indhold.

Det virker mere som en bredbåndsportal, der oplyser om nuværende tilbud, end en firma-hjemmeside. Er det korrekt, at det IKKE er en firma-hjemmeside? Det bør stå på en side Om Os eller lignende.

Som fyldstof på hjemmesiden kan du tilføje en side om fx generelle og tekniske oplysninger om bredbånd. Du kan også lave en side med generelle oplysninger om aktørerne på det danske marked.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:59

Mangler en viden unik om hver produkt 

lav hvad så det giver en viden videre 

hvorfor bruge siden der står jo nærmeste ingen ingen info på siden

lav en søge  funktion  på siden 

hvad kan vis jeg bruger 50 Gb trafik på internet om måneden 

hvordan sammenligner vis også sammenligne med pris

hvordan med hastigheden 

hvorfor skal jeg klikke på alle samme før finder info 

hvis skulle bruge din siden i stedet for google burde der være en grund det er lettere at finde info netop hos dig ellers hopper folk bare videre hurtigt til næsten siden hvor de er bedre til at sammenligne overskueligt 

vis laver i wordpress findes både wiki plug in og andre ting der sættes på siden der gør den overskueligt , dog ligger der et stort arbejde i nuværende side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 23:01

Førstehåndsindtryk er "Nå Telia bredbånd" altså man tror det er dit logo, men det er en reklame. Dernæst så står jeg stille og ved ikke hvor jeg skal trykke, fordi jeg ved ikke helt hvad siden egentlig handler om andet end et par tilbud om mobilt bredbånd... men det er måske fordi der ikke er så meget information på endnu, men det er det første jeg tænker. Dernæst kommer oversættelser der ikke er lavet til dansk.

Ellers selve layoutet har potentiale, og jeg kan godt lide skrifttypen - mest fordi den er anderledes.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)