Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Original CD+Licens til Delphi7 købes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har brug for at indkøbe 3-5 licenser til Delphi7. 

Det er mit indtryk at dette RAD værktøj ikke kan købes mere hos Borland.

Har du en gammel CD+licens liggende så kontakt mig gerne her evt. via en privat besked.

De bedste hilsener,

Michael

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 17:48

Hej Michael,

Borland har ikke Delphi-produktet mere. Det er blevet solgt til Embarcadero, men jeg tvivler på at du kan købe version 7  - det er 7 versioner siden Wink

Men jeg vil da helt klart anbefale dig at købe den nye Delphi XE2 (alternativt Rad Studio XE2).

Der er sket seriøst meget siden Delphi 7 - og du vil blive glad for de mange nye features, der i den grad øger produktiviteten.

mvh

Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

Hej Jan,

Det er lige præcist det som jeg opmærksom på og en del af årsagen til mit indlæg her på Amino. Den oprindelige forespørgsel er derfor stadig gældende. Kender du nogen som har en CD med licens liggende?

Mvh Michael

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:29

Ikke lige umiddelbart. De fleste af dem jeg kender har (lige som jeg selv) opgraderet, og dermed må man ikke sælge den gamle licens.

Jeg har lige checket op på det. Du kan også købe XE2 licenser og få adgang til Delphi 7 ad den vej. Du kan få eet Delphi 7 serienummer pr. XE2 licens du køber. Læs mere her

Så får du både mulighed for at vedligeholde dine eksisterende applikationer, samt mulighed for at få dem løftet til dagens teknologi når der er ressourcer til dette.

Hvis du skal ud og købe nye licenser, så kører Nohau tilbud med 5% rabat indtil d. 29. september.

Hvis du melder din virksomhed ind i DAPUG (den danske Delphi brugergruppe) så får du yderligere 5%. Et medlemskab af DAPUG koster 800.- pr. år pr. virksomhed - og det er alle virksomhedens medarbejdere der kan komme til arrangementerne. Så de penge er hurtigt tjent ind.

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)