Det er lige præcist det som jeg opmærksom på og en del af årsagen til mit indlæg her på Amino. Den oprindelige forespørgsel er derfor stadig gældende. Kender du nogen som har en CD med licens liggende?
Ikke lige umiddelbart. De fleste af dem jeg kender har (lige som jeg selv) opgraderet, og dermed må man ikke sælge den gamle licens.
Jeg har lige checket op på det. Du kan også købe XE2 licenser og få adgang til Delphi 7 ad den vej. Du kan få eet Delphi 7 serienummer pr. XE2 licens du køber. Læs mere her
Så får du både mulighed for at vedligeholde dine eksisterende applikationer, samt mulighed for at få dem løftet til dagens teknologi når der er ressourcer til dette.
Hvis du skal ud og købe nye licenser, så kører Nohau tilbud med 5% rabat indtil d. 29. september.
Hvis du melder din virksomhed ind i DAPUG (den danske Delphi brugergruppe) så får du yderligere 5%. Et medlemskab af DAPUG koster 800.- pr. år pr. virksomhed - og det er alle virksomhedens medarbejdere der kan komme til arrangementerne. Så de penge er hurtigt tjent ind.