Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg riste kaffe? Og hvad kræves der?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12919
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

KP:
i har skrevet at det kræver tilladelse fra fødevarestyrelsen og miljøstyrelsen, med hvad kræver de? Er det håndvaske og mulighed for udluftning eller hvad snakker vi om? Det er ikke de store guldkorn der er blevet rystet ud af posen endnu, håber bare på lidt flere...

Hel ærlig det virker sgu da noget useriøst at du ikke kan finde ud af at ringe til miljøafdelingen i din kommune og fødevareregionen ....  du må altså selv gøre en indsats frem for at tro at vi servere alt for dig!

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 19:06

Så så rolig nu Ravn jeg forventer ikke noget som helst, jeg spørger pænt, og dem der har noget de vil dele med mig, kan så dele det med mig. 

Jeg skriver flere gange at jeg ingen idé har om hvad der kræves og spørger til hvad de kan finde på at kræve af en. Om man skal indrettes som et pizzaria, som en bager eller som en smed. 

Det må være på samme niveau som en der vil åbne en webshop spørger om hvilket system han skal basere det på. Der må vel være plads til "begyndere". Jeg skal nok hive fat i telefonen når jeg har en idé om hvad det kunne omfange.

Fra Flemming
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  aekvatorkaffe Skrevet kl. 12:21

Hej KP,

Jeg vil også starte et micro risteri ,men bor ud på landet (jylland). Alligeved skal man søge om en zone tilladelse hos kommunen. Og man skal have en næringsbrev (næringsbasen.dk) som man kan få hvis man har laver en føgevarehygiene kursus (amu).  Så der er en hel del som man skal have på plads inden man starter.  Men riste til venner ,kan man bare gøre ,sålangt man ikke sælger det.

hils, Jacob

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)