Hej Jeg sidder og er i tvivl om følgende. En pris på en palle træpiller, skal den være med eller uden levering? Måske begge så folk kan gennemskue leverings omkostningerne. Mit udgangs punkt er følgende priser - Hvad syntes i om dem? Er det for dyrt? Du skal huske på at jeg selv betaler for lastvogn, medbringertruck (er en gaffetruck som sidder bag på lastbilen), chaufføren evt. chaufførmedhjælper, brændstof, moms, og alle øvrige udgifter der følger med ved at have egen lastvogn. Hver lastvogn har naturligvis medbringertruck, elektrisk palleløfter og manuel palleløfter med, så enhver opgave kan løses, uanset adgangs forholdne. Grunden til der er valgt at bruge egne lastvogne, er at vi på den måde kan give garanti, for en levering med et meget højt serviceniveau.
Der er tale om levering på hele Sjælland, Møn, Falster og Lolland. Om der leveres lokalt eller i Hornbæk, så er prisen ens, da jeg tror på det udligner sig over et år. Efter min mening giver dette mulighed for at yde den bedst mulige service under leveringen, herunder at placere kundes træpiller lige der hvor der ønskes, plus der er tid til en mindre oprydning / flytte små ting der står i vejen hos kunden, hvis der skulle vise sig behov for dette, før pallerne kan placeres lige som kunden ønsker det. Håber på i vil give jeres vudering af dette pris oplæg. Venligst René Buch |
Det er svært at sige, umildbart ville jeg vise priserne inkl. levering (Husk at annoncere med "GRATIS LEVERING") Men der er mange aspekter i det, deri din generelle prissætning.
Hvorfor skulle jeg vælge at få leveret 6 paller på én gang, i stedet for 2x3? Prisen er den samme, jeg slipper for at skulle "opbevare" - Det er vidst win for mig, så selvfølgelig får jeg kun leveret 3. Hvis du derimod havde et tilbud på f.eks. 5 paller inkl. fri levering så ville jeg vælge det. (Jeg aner ikke hvor mange paller man kan bruge på en sæson, så jeg ved ikke hvordan tilbuddet skal strikkes sammen. Du har vel også noget erfaring med hvor meget folk i snit køber?)
Nå der røg vi ud på noget generel prissætning, men jeg prøvet bare at sige, at virkelig mange ting spiller ind i din prissætning (Også prissætningen af fragten)