Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startup Afternoon 18. april: STYR DIN BANK – Sådan får du styr på likviditeten

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
STYR DIN BANK – Sådan får du styr på likviditeten.

Som iværksættere og virksomhedsejere er vi ofte i den situation, at vi har brug for bankfinansiering. Enten fordi vores virksomhed vokser hurtigere, end debitorerne kan nå at betale, eller fordi vi har idéer, som kræver investeringer før, de giver overskud. Forhandlingen med banken volder dog ofte problemer, bl.a. fordi vi måske ikke har tilstrækkelig indsigt i, hvordan vores bank tænker. Hvordan bliver vi bedre til at forhandle den kassekredit hjem, vi har brug for? Og hvordan opretholder vi den gode bankrelation?

En af måderne, vi kan øge chancerne for at få banken med som en god samarbejdspartner, er at have de rigtige værktøjer til likviditetsstyring. Med sådan et værktøj i hånden kan vi rent faktisk oplyse banken om vores reelle finansieringsbehov og optimere muligheden for et lån.

Mange entreprenører er lykkes med at overbevise banken om at stille den finansiering til rådighed, som der var brug for. Startup Afternoon er din chance for at bruge en eftermiddag på at lære noget fra andre iværksættere og virksomhedsejere, der selv har været igennem denne proces.

Startup Afternoon om hvordan vi styrker vores økonomistyring:
Hvordan får jeg den kassekredit, som jeg behøver til mine investeringer?
Hvordan plejer jeg relationen til mine banker?
Hvordan fastlægger jeg mit finansieringsbehov?
Hvilke alternative muligheder har jeg for finansiering?

Startup Afternoon, for dig som iværksætter eller virksomhedsejer, hvad enten du er i gang med opstart eller er længere i processen med at udvikle din virksomhed.

:: Den 18. april i København. ´Læs mere på www.startupcompany.dk/afternoon

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)