Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se denne video hvor en amerikansk trader giver BBC klar besked om det forestående finansielle crash

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:00

Han er dog åbenbart uvidende om at Villy Søvndal, Ole Sohn og Helle Thorning-Schmidt har en plan der gi'r dansk vækst og arbejdspladser - uanset hvad der foregår i verden omkring os.

Spøg til side.

Personligt er jeg enig med ham om de generelle dystre udsigter, og det var hovedårsag til at jeg for snart 2 år siden satte min primære boliginvestering til salg. Det danske boligmarkedet er jo i endnu værre forfatning. Intet andet end inflation kan få boligpriserne til at stige i Danmark. Renten bliver jo ikke lavere. Så skal låneperioden hæves i hvert fald.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:59

Troels:
Han er dog åbenbart uvidende om at Villy Søvndal, Ole Sohn og Helle Thorning-Schmidt har en plan der gi'r dansk vækst og arbejdspladser - uanset hvad der foregår i verden omkring os.

Ja det skal de nok få held med at styre. :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 17:31
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:40

Jeg faldt i samme fælde:

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)