Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Han er dog åbenbart uvidende om at Villy Søvndal, Ole Sohn og Helle Thorning-Schmidt har en plan der gi'r dansk vækst og arbejdspladser - uanset hvad der foregår i verden omkring os.
Spøg til side.
Personligt er jeg enig med ham om de generelle dystre udsigter, og det var hovedårsag til at jeg for snart 2 år siden satte min primære boliginvestering til salg. Det danske boligmarkedet er jo i endnu værre forfatning. Intet andet end inflation kan få boligpriserne til at stige i Danmark. Renten bliver jo ikke lavere. Så skal låneperioden hæves i hvert fald.
Han er dog åbenbart uvidende om at Villy Søvndal, Ole Sohn og Helle Thorning-Schmidt har en plan der gi'r dansk vækst og arbejdspladser - uanset hvad der foregår i verden omkring os.
Ja det skal de nok få held med at styre. :-)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.