Hej, Venligst |
Prøv at tage fat i Linnart fra www.kontakttyskland.com
Hej, Venligst |
Prøv at tage fat i Linnart fra www.kontakttyskland.com |
Giver også gerne en +1 på Linnart fra kontakttyskland. |
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Hej Jeg er intressseret. Jeg er en pige på 21 fra odense, der har gået på tysk gymnasium og lige nu studerer negot med tysk på syddansk universitet i odense. Men hvad er lønnen? Venligst Simone Braskov |
Hej Lasse, jeg kan godt hjælpe dig, alt efter hvor meget er der, da jeg lige pt er lidt tidspresset! Du kan prøve at sende det til mig, så kan jeg lige hurtig skimme det og give dig en ca tidsmargin... mvh Martina |
www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!
Jeg vil gerne anbefale Jennifer fra Germania, hun arbejder som tysk translatør og læser samtidig korrektur så det hele står perfekt på tysk. Hilse hende fra mig :) |
Hej Lasse. Jeg blev gjordt opmærksom på din tråd i amino debat og henvender mig derfor til dig. Jeg hjælper gerne med oversættelsen af tekster. Sammen med andre freelancere oversætter jeg alle slags tekster, inklusiv dobbelt korrekturlæsning. Tjek evt. vores hjemmeside og læs om referencer, priser og kvalitetsprincip. http://www.kontakttyskland.com Med venlig hilsen Linnart S Felkl |
Hej Lasse, Hvis du endnu ikke har fundet nogen der kan hjælpe dig med oversættelsen til tysk, vil jeg også gerne lægge billet ind. Jeg har stor erfaring med oversættelse af hjemmesider/netbutikker og sælgende tekster. Jeg er født og opvokset i Tyskland og er sproguddannet. Du kan evt. læse mere på min hjemmeside www.kk-text.dk. |
Der er også denne mulighed: http://www.sprogaben.dk/ |
Hej Lasse, jeg har før oversat og korrigeret en hjemmeside fra dansk til tysk for nogen her på Amino. Jeg har levet 40 år i Tyskland (10 år som selvstændig) og nu siden 10 år i Danmark. Hvor meget drejer det sig om og hvor meget vil du gi`? Jeg kan ikke give dig en pris, men fortælle om jeg vil "gå i krig" med teksten til den pris du nævner. Mvh. Klaus |