|
Hej Amino'er Jeg vil starte med at fortælle lidt om mig selv.. Jeg er uddannet negletekniker og extensionist i 2009, og faktisk en af de bedre. Indtil nu har jeg brugt min uddannelse til at supplere mine skodjobs. Men jeg er faktisk rigtig dygtig, ikke kun til mit håndværk, men også til at markedsføre og sælge. Min drøm har altid været at være selvstændig, og udvikle noget, og se det vokse. Både min mester, veninder og familie har siden for 3 år siden sagt og spurgt til, om det ikke var ved at være på tide at starte op. Og nu er jeg altså klar... Butikken skal være en kombineret skønhedssalon og accesoriesbutik, man kan bla købe behandlinger som: Negle, extensions, vippe extensions, sunspa, voksbehandlinger, manicure/pedicure. Der findes et utal af negleklinikker, og jeg har min tvivl.. Jeg tror ikke på at det kan lade sig gøre, medmindre 50% af omsætningen er sort. Det er sindsygt dyrt i produkter. Og derfor kom jeg netop på ideen, at kombinere to af de ting jeg elsker aller mest, skønhed og accesories! Butikken skal være lidt eksklusiv, i sin indretning, og samtidig rigtig hyggelig. Målgruppen vil primært være kvinder mellem 16-25, da der i området findes mange uddannelsesinstitutioner. Og butikken kommer til at ligge i den lidt dyrere ende af byen, hvor folk har penge. Men ak, ideen er på plads, budgettet er på plads, forretningsplanen er der også. Men min kreativitet er sluppet op. HVAD SKAL BUTIKKEN HEDDE?! Navnet må ikke være for "storkæde" agtigt, da det netop skal afspejle at der er mere prestige i at gå ind i min butik, frem for at gå ned til kineseren i Danmarksgade. Mvh Cecilie |
Et navn er altid rigtig rigtig svært - men med de ting, som du skriver, så synes jeg at du skal signalere luxus og forkælelse. At du ikke bare levere flotte negle, men også en oplevelse når man kommer ind i din butik. Derudover synes jeg, at du er utrolig heldig med dit mellemnavn Lynne - det er godt!
Hvad med Luxury Lynne, Beauty of Luxury, Lynne Beauty eller et eller andet i den stil? :-)
Kh Emma
Bliv gratis medlem