Hej jeg arbejder i øjeblikket på et nyt online trend magasin som bliver lanceret og markedsført i løbet af oktober. Jeg er nu nået så langt at en foreløbelig test version er online. Jeg har derfor brug noget feed back fra branche- kendte og helt almindelige brugere. Jeg vil derfor være mere end taknemlig - hvis du vil kigge forbi test sitet her :trendZmagazine Der er stadig masser af mumletekst, døde links osv - så det er primært hoved linierne jeg ønsker feedback på: Konceptet, design, bruger venlighed, indhold generelt osv Du kan læse mere om projektet i dette indlæg - hvor du også kan se hvordan du kan 3 måneders fri eksponering i magasinet Gratis markedsføring på nyt online magasin Jeg ser frem til din konstruktive kritik - positiv som negativ Med venlig Hilsen Max Rogild |
Hej max,
For mig fungere designet ikke med de i skriver på jeres profil, at det skal være et æstetisk flot magasin. Det mangler nogen bløde former, noget wauw efter som får en til, at tænke det her er total trendy sted at læse om ja trends.
Du har meget mellemrum mellem hvert bogstav, hvilket også for mg får det til at se forkert ud.
For mig virker det bare ikke så gennemført som jeg havde håbet da jeg læste dette var et trend magasin.