Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt Trend Magasin

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg arbejder i øjeblikket på et nyt online trend magasin som bliver lanceret og markedsført i løbet af oktober.

Jeg er nu nået så langt at en foreløbelig test version er online.

Jeg har derfor brug noget feed back fra branche- kendte og helt almindelige brugere.

Jeg vil derfor være mere end taknemlig - hvis du vil kigge forbi test sitet her :trendZmagazine 

Der er stadig masser af mumletekst,  døde links osv - så det er primært hoved linierne jeg ønsker feedback på:

Konceptet, design, bruger venlighed, indhold generelt osv

Du kan læse mere om projektet i dette indlæg - hvor du også kan se hvordan du kan 3 måneders fri eksponering i magasinet

Gratis markedsføring på nyt online magasin 

Jeg ser frem til din konstruktive kritik - positiv som negativ

Med venlig Hilsen

Max Rogild

max.dk

Max Rogild www.maxr.dk
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 09:08

Hej max,

For mig fungere designet ikke med de i skriver på jeres profil, at det skal være et æstetisk flot magasin. Det mangler nogen bløde former, noget wauw efter som får en til, at tænke det her er total trendy sted at læse om ja trends. 

Du har meget mellemrum mellem hvert bogstav, hvilket også for mg får det til at se forkert ud. 

For mig virker det bare ikke så gennemført som jeg havde håbet da jeg læste dette var et trend magasin.

......

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 09:23

Synes at designet er alt for firkantet.

Men virker til at der var sitet godt med content

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Skrevet kl. 13:27

Tak for konstruktiv kritik - I er jo rimelig enige - jeg vil have kritikken i baghovedet - vi arbejder i øjeblikket på et nyt og mere minimalistisk design - så indholdet kommer mere til sin ret. Vil se om der kan komme nogle runde hjørner ind, bliver måske lidt svært, da wordpress har sine begrænsninger når det skal være nemt at opdatere

MvH

Max

Max Rogild www.maxr.dk
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Skrevet kl. 15:03

Hej igen

Så har jeg taget kritikken til efterretning og lagt et nyt mindre firkantet design på bloggen, men er meget i tvivl om det holder eller jeg skal gå tilbage til noget mere minimalistisk.

Jeg er specielt i tvivl om jeg skal have en helt ren hvid baggrund - eller som det er nu billeder i baggrunden.

Hvad mener I ? Modtager stadig meget gerne kritik - også gerne fra det kvindelige køn... da den primære målegruppe er kvinder i aldersgruppen 25-55

Magasinet kan stadig ses her i testudgaven her trendZmagazine 

På forhånd tak

MvH Max

Max Rogild www.maxr.dk
Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 15:19

Hej max, jeg kunne godt være interesseret i at lade mine produkter udstille i dit magazine, kig nærmere på CoverFred.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:27

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Skrevet kl. 15:36

Hej Frederik 

Du skal være velkommen - smid lige en kort mail på trendZmagazine@hotmail.com

-så kommer du på listen - og jeg vender tilbage med et oplæg - i allernærmeste fremtid

Max

Max Rogild www.maxr.dk
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:39

Altså designet er både godt og skidt... Hvis det skal være et mode og trend margazin, så drop lige de der farveblyanter i toppen. Det er næppe det rette signal at sende, til de moderigtige og trendy girls, som er jeres primære målgruppe.

Det samme gælder baggrunden i siderne. Find noget som matcher mere med målgruppe, samt sidens emner!

Siden er meget firkantet, men det gør faktisk ik det store, så længe der er forskyldelser imellem de 3 kolonner. Dvs teksterne og billeder ikke står på linie, men er forskudt i forhold til hinanden.

Det er lidt trist, hvis hele højre kolonne kun skal være reklamer... Kan det ik mixes mellem reklamer og artikler? Ellers risikere du, at alt for mange mister fokus fra jeres primære side, og måske smutter væk via reklamerne.

Lav menuen i toppen lidt mere spændende. Det ville ændre en del af indtrykket.

Hvis det stadigvæk er muligt, så vil vi da også gerne have gratis reklame for vores solbrille webshop...

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Skrevet kl. 17:15

Hejsa

Tak for feedback - er gået i tænkeboks angående design -det er heldigvis rimeligt nemt at kaste et nyt design over bloggen

Bare rolig der kommer mange flere artikler i magasinet - vi arbejder lidt baglæns her - får en masse shops på sitet - så der er noget for bloggerne at skrive artikler om.

Vil gerne have din solbrille shop med - kan lave et oplæg i aften eller i morgen - men skriv lige for en god ordens skyld en kort mail til trendzmagazinehotmail.com - så kan vi tage den videre kommunikation derfra

MvH

Max Rogild

trenzmagazine

maxr.dk

Max Rogild www.maxr.dk
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)