Tusind tak for dit svar og jeg tager meget gerne imod hjlæp til at få lavet den hjemmeside så den fungerer optimalt.
Hvis du kan sende mig nogle kontaktoplysninger på dig vil jeg meget gerne skrive en mere udførlig plan omkring mine idéer og hvad hjemmesiden skal indeholde og selvfølgelig hvad den skal kunne.
Dit sponsor tilbud er meget meget velkomment. Jeg er meget positivt overrasket over folks villighed til at hjælpe og deres interesse indenfor dette felt.
Jeg har netop lige skrevet til Jesper, hvor jeg beder ham om at tage kontakt til mig med henblik på at designe hjemmesiden.
I så fald at jeg kan få noget på plads med ham vil jeg evt. bede ham om at tage kontakt til dig. Han har helt sikkert et bedre overblik over hvor stort et webhotel der kræves etc.
Endnu en gang mange tak for din hjælp og dit sponsorat til denne hjemmeside.
Jeg er meget glad for at du tilbyder din hjælp, da jeg selv havde gået og funderet lidt over hvordan man mon skulle markedsføre en sådan hjemmeside uden de helt store omkostninger.
Det er jo en hjemmeside der er vigtig at få markedsført til de rette segmenter. Umiddelbart vil jeg selv mene at det er en side der bør være nem at markedsføre gennem de rette kanaler, men det er jo desværre ikke til at vide hvor stor en medieinteresse den vil få.
Under alle omstændigheder imødeser jeg dit tilbud og vil meget gerne benytte mig af det når hjemmesiden er klar til at blive lanceret.
Så jeg håber meget at det er okay at jeg vender tilbage senere når den skal markedsføres?
Jamen amino er et "mulighedernes land" udover det sædvanlige
Nu har du tre helt konkrete og meget flotte tilbud (synes jeg) liggende her i din tråd, der venter på at dit projekt udvikler sig.
Din opgave er nu at få arbejdet videre med dine centrale elementer, få etableret de nødvendige professionelle samarbejdsskaber der skal drive konceptet frem mv. - og så lade os om at hjælpe dig på hver vore arbejdsområder når du har det hele på plads.
Det der er vigtigt for at dette her lykkes, er at du får gennemført de samarbejder med forskellige offentlige organer der skal drive det her frem som et brugbart hjælpeværktøj for de kvinder.
Jeg kunne godt tænke mig lidt mere dybdegående information om din plan med sitet? Hvad er målsætningen? Er der et reelt behov? I forhold til den offentlige psykiatri hvor placerer sitet sig så? Hvordan skal ofrerne forholde sig til det, og hvad er målet med deres besøg på hjemmesiden? Hvordan henter de hjælp, hvordan kommer de videre? Hvad er din løsning på den problemstilling at du måske pludselig får 5-7 henvendelser fra kvinder i dyb krise om dagen? Kan du håndtere presset, og hvem skal holde omkostningerne gående når det pludselig kræver 3 fuldtidsansatte at drive den her side?
Jeg er professionel web-udvikler og har også webhotel. Jeg synes at din ide lyder god, og de priser du snakker om lyder helt latterlige, men ok. Jeg vil da ihvertfald gerne høre mere om hvad din ide er, er den god så laver jeg den gerne ganske gratis, inkl webhotel.
Som webdesigner og -programmør, melder jeg mig også gerne på banen med gratis hjemmeside. Du er velkommen til at skrive til mig på mattias.skovhoej@interweb.dk for at høre mere.
Kan se du allerede har fået en masse god feedback - lækkert. Vi vil dog også stå til rådighed hvis det ønskes.
Enten med hjælp til udarbejdelse af website, eller prof. webhosting - all for free. Vi er netop ved at opbygge et større webhotel og har god erfaring indenfor dette, så mangler du et sted at placere din side, må du endelig sige til.
Nu har du jo sikkert rigeligt med folk der vil hjæle dig med din hjemmeside, så det er vel nærmest omsonst at tilbyde hjælp til dette, men jeg har erfaring med opsætning af større fora og content management systemer til communitybrug så kunne godt hjælpe dig med det hvis det var...
Ellers vil jeg bare ønske dig held og lykke med projektet... Det lyder som et rigtigt godt initiativ.
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop Kvalitets-webhosting