|
Korrekt, derfor skal man aldrig give op!
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Korrekt, derfor skal man aldrig give op! |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
But the first thing you should do, is to start running... |
hmm...så er det jeg ryger fuldstændig off topic, og tænker...Run bitch run og Run Forrest ruuun...(film nørd lol). Lasse jeg syntes i øvrigt dit Einstein citat er genialt. Hvis bare folk kiggede på mulighederne med egne øjne og ikke lod sig "stille sig tilfreds" med andres råd, så ville det da være skønt indenfor mange områder. Jeg mindes ikke at have mødt en skeptisk person, som efter en forretningspræsentation er gået negativt hjem. /Martin |
Jeg er rørende enig. Men hvor Einstein sagde det på den diplomatiske måde, så kan jeg bedre lide den mere direkte - fra Under Siege 2: Assumption is the mother of all fuck-Ups!!!
|
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Hmm.... hvis der endnu ingen måde er at fortælle hvor mange mil man skal løbe for at forfølge en drøm.... SÅ MÅ VI LAVE EN APP DER KAN REGNE DEN UD! Go Go! Men det ville nu være dejligt nemt hvis man vidste det, når man løber og løber og nogen gange kan man jo godt komme til at føle man ikke kommer særligt langt. Godt citat. |