Hej Vores butik beskæftiger sig med genfyld af tomme printerpatroner. Normalt kommer kunderne selv ind med de tomme, men nu står vi og skal bruge en masse tomme vi kan fylde og have klar. Er der nogen der har nogle super gode ideer til hvordan jeg nemmest får fat i en stor mængde. Jeg skal i første omgang kun bruge blækpatroner (altså ikke de store laserpatroner) Hvis der er nogen der selv har nogen liggende, de vil af med henter jeg dem gerne. Kun indenfor rimelig nærhed af København og hvis man har større mængder Det er desværre ikke noget jeg kan betale noget for men alle printerpatroner der bliver genanvendt har en gavnlig indvirkning på miljøet da nye så ikke skal produceres. Desuden giver vi 10% af vores overskud til miljøgavnlige formål Se desuden vores hjemmeside i min signatur. |
Jeg har godt nok ikke nogle tomme blækpatroner liggende, men vil blot give udtryk for, at jeg synes idéen er super god. Det er den slags idéer der for alvor kan påvirke miljøet positivt med genbrugskonceptet. Jeg håber I finder det I skal bruge, og ønsker jer god vind herfra!