Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tomme blækpatroner efterlyses!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vores butik beskæftiger sig med genfyld af tomme printerpatroner.

Normalt kommer kunderne selv ind med de tomme, men nu står vi og skal bruge en masse tomme vi kan fylde og have klar.

Er der nogen der har nogle super gode ideer til hvordan jeg nemmest får fat i en stor mængde.

Jeg skal i første omgang kun bruge blækpatroner (altså ikke de store laserpatroner)

Hvis der er nogen der selv har nogen liggende, de vil af med henter jeg dem gerne.

Kun indenfor rimelig nærhed af København og hvis man har større mængder

Det er desværre ikke noget jeg kan betale noget for men alle printerpatroner der bliver genanvendt har en gavnlig indvirkning på miljøet da nye så ikke skal produceres.

Desuden giver vi 10% af vores overskud til miljøgavnlige formål

Se desuden vores hjemmeside i min signatur.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 09:57

Jeg har godt nok ikke nogle tomme blækpatroner liggende, men vil blot give udtryk for, at jeg synes idéen er super god. Det er den slags idéer der for alvor kan påvirke miljøet positivt med genbrugskonceptet. Jeg håber I finder det I skal bruge, og ønsker jer god vind herfra!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

Hej Morten

Prøv at kontakte http://www.mistral-it.dk/ det kunne være han kunne hjælpe :-)

/ Michall

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:45

Kunne i ikke lave et tilbud hvor i giver folk et gavekort/rabatkupon hvis de sender nogle tomme patroner til jer? På den måde kan i også få folk til at købe hos jer senere måske.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 15:10

Michall Helmbæk:
Prøv at kontakte http://www.mistral-it.dk/ det kunne være han kunne hjælpe :-)

Tak

Hvordan tænker du at han kan hjælpe. Bare så jeg ikke ringer til ham og går helt galt i byen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 15:13

Michael R. Gertz:
Kunne i ikke lave et tilbud hvor i giver folk et gavekort/rabatkupon hvis de sender nogle tomme patroner til jer? På den måde kan i også få folk til at købe hos jer senere måske.

Det kunne være en god ide.

Det ville dog umiddelbart kræve at folk kunne sende en del patroner da det jo koster noget for dem i porto også.

Jeg mener en enkelt patron som vi måske kunne give dem 5 kroner for til at købe for ville der jo ikke være megen ide i

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:16

Birger reparerer printere og køber/sælger blækpatroner og lasertoner....

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:23

Morten B:

Hej

Vores butik beskæftiger sig med genfyld af tomme printerpatroner.

Normalt kommer kunderne selv ind med de tomme, men nu står vi og skal bruge en masse tomme vi kan fylde og have klar.

Er der nogen der har nogle super gode ideer til hvordan jeg nemmest får fat i en stor mængde.

Jeg skal i første omgang kun bruge blækpatroner (altså ikke de store laserpatroner)

Hvis der er nogen der selv har nogen liggende, de vil af med henter jeg dem gerne.

Kun indenfor rimelig nærhed af København og hvis man har større mængder

Det er desværre ikke noget jeg kan betale noget for men alle printerpatroner der bliver genanvendt har en gavnlig indvirkning på miljøet da nye så ikke skal produceres.

Desuden giver vi 10% af vores overskud til miljøgavnlige formål

Se desuden vores hjemmeside i min signatur.

Hvis du betaler emballage & portoen så kan jeg da godt sende nogle  der passer til HP printere. Når jeg får dem tømt. Har pt kun 1 tom liggende (Magenta 363 ikke original).

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 15:38

Hvis du betaler emballage & portoen så kan jeg da godt sende nogle  der passer til HP printere. Når jeg får dem tømt. Har pt kun 1 tom liggende (Magenta 363 ikke original).

Det kan kun betale sig for mig hvis du har større mængder. Over 50 ville jeg umiddelbart sige, i nogle tilfælde mindre. Det kommer an på patrontypen.

Det er slet ikke alt jeg kan bruge så jeg ville skulle sortere i det. Lige den patron du nævner kan jeg ikke bruge i uoriginal. Men tak for tilbuddet.

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 15:49

Morten B:

Det ville dog umiddelbart kræve at folk kunne sende en del patroner da det jo koster noget for dem i porto også.

Jeg mener en enkelt patron som vi måske kunne give dem 5 kroner for til at købe for ville der jo ikke være megen ide i

Jeg bruger selv Brother og de betaler for portoen hvis man vælger at sende til genbrug hos dem. Så vidt jeg husker så gør HP (som vel er dem vi taler om her?) det også. Så umiddelbart bliver det vel svært at få folk til at betale porto for at du kan gensælge og tjene penge på deres patron?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)