Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikslokale på sjælland med god beliggenhed søges i perioden den 1 november til den 31 december

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Skiold of Denmark Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Butikslokale på sjælland med god beliggenhed søges i perioden, den 1 november til den 31 december.

Butikslokalet skal bruges til salg af lædervarer og accessories.

Hvis det viser sig at der er muligheder, så kunne det eventuelt blive aktuelt at interessen for at leje lokalet fast, kunne blive en mulighed.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Kelvin Rasmussen

Danbag ApS

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 13:13

I Næstved er der mange gode lokaler inde i midt byen. 

Kør en tur derned og kig lidt rundt.

Tilmeldt 16. Jun 11
Skrevet kl. 17:19

Hej Kelvin

skiltekonsulenten.com producerer og monterer mange forretningsfacader. Vi sætter et klistermærke på tomme butikslokaler når vi ser dem, bl.a. har vi sat en del op i Næstved.

Hvor stort lokale skal du bruge, og hvilken stand skal det være i. Er du instillet på at selv istandsætte.

Hvor skal lokalet helst ligge ? By

Hvis du svarer på ovenstående, og giver mig et telefonnummer, skal jeg gerne kontakte dig når jeg ser noget. Jeg forventer selvfølgelig at jeg så skal levere skiltetl.

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 13:46

Hej Kelvin

Lokalebasen har vi en del butikslokaler på Sjælland. Her kan du bestille information om de butikker du finder relevante, hvorefter du så kan kontakte udbyder direkte for nærmere information.

Med venlig hilsen

Bjørn Jensen/Lokalebasen.dk A/S

Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  Skiold of Denmark Skrevet kl. 17:31

Hej Bjørn

Tak for din mail. Var du opmærksom på at det som start, kun var i perioden den 1 november 2011 til den 31 december 2011.?

Mvh

Kelvin

Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  Skiold of Denmark Skrevet kl. 17:32

Mange tak for tippet.

Mvh

Kelvin

Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  Skiold of Denmark Skrevet kl. 17:36

Mange tak for din mail.

Som start er det kun i perioden den 1 november til den 31 december 2011, at jeg søger et tomt lokale, som jeg kan leje. Men, hvis beliggenheden er god og det viser sig at være et godt handelssted, så kunne det blive til en fast leje. Men tak for din henvendelse.

Mvh

Kelvin

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:48

SKILTEKONSULENTEN.com:

Hej Kelvin

skiltekonsulenten.com producerer og monterer mange forretningsfacader. Vi sætter et klistermærke på tomme butikslokaler når vi ser dem, bl.a. har vi sat en del op i Næstved.

Hvor stort lokale skal du bruge, og hvilken stand skal det være i. Er du instillet på at selv istandsætte.

Hvor skal lokalet helst ligge ? By

Hvis du svarer på ovenstående, og giver mig et telefonnummer, skal jeg gerne kontakte dig når jeg ser noget. Jeg forventer selvfølgelig at jeg så skal levere skiltetl.

Tror han leder efter et butikslokale? Ikke Et skilt..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 10:14

Skiold of Denmark:

Hej Bjørn

Tak for din mail. Var du opmærksom på at det som start, kun var i perioden den 1 november 2011 til den 31 december 2011.?

Mvh

Kelvin

Hej Kelvin

Ja, det var jeg. Du får direkte kontaktoplysninger til udlejer når du bestiller information på Lokalebasen, og i flere tilfælde er det muligt at leje det over en kortere periode, såfremt du aftaler det med udlejer :)

Mvh.

Bjørn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)