skiltekonsulenten.com producerer og monterer mange forretningsfacader. Vi sætter et klistermærke på tomme butikslokaler når vi ser dem, bl.a. har vi sat en del op i Næstved.
Hvor stort lokale skal du bruge, og hvilken stand skal det være i. Er du instillet på at selv istandsætte.
Hvor skal lokalet helst ligge ? By
Hvis du svarer på ovenstående, og giver mig et telefonnummer, skal jeg gerne kontakte dig når jeg ser noget. Jeg forventer selvfølgelig at jeg så skal levere skiltetl.
På Lokalebasen har vi en del butikslokaler på Sjælland. Her kan du bestille information om de butikker du finder relevante, hvorefter du så kan kontakte udbyder direkte for nærmere information.
Som start er det kun i perioden den 1 november til den 31 december 2011, at jeg søger et tomt lokale, som jeg kan leje. Men, hvis beliggenheden er god og det viser sig at være et godt handelssted, så kunne det blive til en fast leje. Men tak for din henvendelse.
skiltekonsulenten.com producerer og monterer mange forretningsfacader. Vi sætter et klistermærke på tomme butikslokaler når vi ser dem, bl.a. har vi sat en del op i Næstved.
Hvor stort lokale skal du bruge, og hvilken stand skal det være i. Er du instillet på at selv istandsætte.
Hvor skal lokalet helst ligge ? By
Hvis du svarer på ovenstående, og giver mig et telefonnummer, skal jeg gerne kontakte dig når jeg ser noget. Jeg forventer selvfølgelig at jeg så skal levere skiltetl.
Tror han leder efter et butikslokale? Ikke Et skilt..
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Tak for din mail. Var du opmærksom på at det som start, kun var i perioden den 1 november 2011 til den 31 december 2011.?
Mvh
Kelvin
Hej Kelvin
Ja, det var jeg. Du får direkte kontaktoplysninger til udlejer når du bestiller information på Lokalebasen, og i flere tilfælde er det muligt at leje det over en kortere periode, såfremt du aftaler det med udlejer :)