Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring og årsopgørelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et rigtig godt tilbud på bogføring af mit regnskabsår for 2010 / 2011. (Jeg kører forskudt regnskabsår.)

Da det er et mindre APS skal der også udarbejdes årsrapport af revisor som skal indberettes.

Hvis pris / kvalitet hænger sammen kan du også få lov at køre det fremadrettet samt lave moms, bogføring osv.

Er der nogen der vil give et rigtig godt bud på det ?

Jeg har fået bud fra nogle allerede men jeg synes priserne ligger noget høje. Er næsten sikker på at nogle friske Aminoer kan løse den opgave bedre og billigere Smile

For at få en fornemmelse af omfanget af bilag så er der 5 ringbind som knap er fyldt op. Alt ligger i orden. Kreditor/debitorbilag er delt op. Kørebog er lavet og moms er også lavet.

Jeg glæder mig til at høre nogle gode tilbud på den samlede opgave.

Mail mig på ms@puresolution.dk for spørgsmål.

Ha' en god dag.

Mvh.

Martin Stjernholm   

Fra Holbæk
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 8
Fra  Backoffice ApS Louis & Ludvig - Fransk landstil Skrevet kl. 10:11

Kære Martin

Jeg vil gerne give dig et rigtig godt tilbud på bogføring, moms og årsregnskab

Her kan du også se priseksempler.  Desuden samarbejder jeg med en dygtig revisor som klarer det revisionsmæssige.

SE evt. mere på www.back-office.dk

Mange hilsner

Dorthe

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 12:16

Hej Martin

Jeg vil da forslå, at du lægger opgaven på Amino Freelancer, hvor du specificerer nærmere omkring opgaven, herunder antal bilag, regnskabssystem m.v.

Du vil herefter få mange interessante bud på opgaven, hvor du kan få mulighed for en kritisk vurdering.

Tonny

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 08:17

Hej Martin,

Jeg hjælper dig gerne med dit regnskab.

Bogføring koster 250 kr. i timen, så det kan du nok ikke få meget billigere. Årsregnskab og anden rådgivning koster 395 kr. i timen. Hvis dit selskab kræver revision (eks. pga. holding-konstruktion), har du mulighed for selv at opsøge ekstern revision, eller du kan også lade mig varetage denne del via samarbejdspartnere.

Hvis du er i tvivl om kvaliteten, så kan jeg anbefale dig at læse nogle af de mange indlæg, hvor jeg har hjulpet Amino'er med svar.

Kontakt mig gerne via PM, eller via min hjemmeside, 123Regnskab.dk.

Hilsen
Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)