jeg leder efter et godt wiki plug in der gerne også skulle fungere som ordbog på min stripper side
Det skal skabe interne links , hver gang et ord nævnes linker det til wiki siden , jeg tænker noget ligne som her på amino.dk det fungere super
Der skal kunne søges i ordbogen
Det skal stå i i en alfabetisk række følge i en lang række altså sådan her mener jeg
A b C D
Vis i kender et godt plug in , som i har prøvet ville jeg blive rigtige glad for der findes en del wordpress plug in og jeg kan ikke rigtige se hvad der opfylder mine behov
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
har prøvet et nu plug in da jeg ikke fik nogle forslag dog laver den ikke i orden , det kommer den rækkefølge opretter indlæg , altså ikke abc eller , med som indlæg normalt eneste laver interne links men jeg kan ikke lave række følgende om .
Derved opfylder ikke helt mit krav , men er der nogle der sådan et plug in , der er mange wiki plug in - ordbog plug in og det ikke lige sådan at finde rundt i hvad skal jeg brug
Fik af vide ordet mere skulle ledes efter ord forklaring plug in eller det heder eget ordbog plug in , der er mange at vælge imellem hvilken er bedste vil i mene ?
Altså oversat engelske heder det WordPress Glossary plugin eller wordpress words ofexplanation plug in , vil jeg mene skal lede efter men andre udtryk kan også søges på .
hvilken af alle dem har i bedste erfaring med der dukker op på google ?