Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress plug in Ordbog og wiki plug in

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg leder efter et godt wiki plug in der gerne også skulle fungere som ordbog på min stripper side 

Det skal skabe interne links , hver gang et ord nævnes linker det til wiki siden , jeg tænker noget ligne som her på amino.dk det fungere super 

Der skal kunne søges i ordbogen 

Det skal stå i i en alfabetisk række følge i en lang række altså sådan her mener jeg

A
b
C
D

Vis i kender et godt plug in , som i har prøvet ville jeg blive rigtige glad for der findes en del wordpress  plug in og jeg kan ikke rigtige se hvad der opfylder mine behov

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:45

Hej Mikael

Hver gang der kommer et ord som du vil bruge som indtern link så marker den også lav en underside.. Bare et forslag.

Kender ikke til en plugin der udfylder dine ønsker.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

What a great idea, I will ask my team to look into it ;)

and post here if I remember!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:14

trymeOUT:

Hej Mikael

Hver gang der kommer et ord som du vil bruge som indtern link så marker den også lav en underside.. Bare et forslag.

Kender ikke til en plugin der udfylder dine ønsker.

- Emil

Det plug in skulle meget gerne findes og der er flere ved en google søgning og det er over 100 mindste , dog hvilken er bedste det er tidskrævende at prøve sig frem hvad der er bedste http://www.google.dk/search?source=ig&hl=da&rlz=1G1ASUT_DADK444&q=wordpress+wiki+plug+in&btnG=Google-s%C3%B8gning#hl=da&rlz=1G1ASUT_DADK444&sa=X&ei=M4t_TouRDsjwsgbBz40d&ved=0CBYQBSgA&q=wordpress+wiki+plugin&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=ac692c79ba0dbe5a&biw=1138&bih=505

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:55

har prøvet et nu plug in da jeg ikke fik nogle forslag dog laver den ikke i orden , det kommer den rækkefølge opretter indlæg , altså ikke abc  eller , med som indlæg normalt eneste laver interne links men jeg kan ikke lave række følgende om .

Derved opfylder ikke helt mit krav , men er der nogle der sådan et plug in , der er mange wiki plug in - ordbog plug in og det ikke lige sådan at finde rundt i hvad skal jeg brug

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:52

Fik af vide ordet mere skulle ledes efter ord forklaring plug in eller det heder eget ordbog plug in , der er mange at vælge imellem hvilken er bedste vil i mene ?

Altså oversat engelske heder  det  WordPress Glossary plugin eller wordpress words of explanation plug in , vil jeg mene skal lede efter men andre udtryk kan også søges på .

hvilken af alle dem har i bedste erfaring med der dukker op på google ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)