Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at rette indkøbskurv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Razz Light Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har webshoppen: razz-light.dk

Jeg har bare et ret stort problem. Når man putter noget i indkøbskurven så bliver indkøbskurven helt underlig. (Prøv det selv)

Jeg har ikke ret meget forstand på alt sådan noget, og ville gerne have en prof til at lave det hvis jeg havde penge.

Men vil egentlig bare gerne høre jer, om der er en enkel måde så det med indkøbskurven retter dsig ?! 

Håber der er noget der kan hjælpe mig.

/Rasmus

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:54

Jeg ved ikke lige hvordan man retter dit problem med indkøbskurven. Men når man vælger kontakt så går den også helt amok din side ..

Men vil da anbefale dig din shop for et helt andet look .. Nu ved jeg godt du skriver du ikke har penge, men den trænger til et stort løft..

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 20:54

Hej Rasmus,

Det ligner at det er dine betalings og forsendelsesomkostninger der ødelægger det hele lidt.

Gå ind i: Opsætning -> shopindstillinger -> Ordrer. Herefter skal du nok lige scrolle lidt ned for at se punktet: KURV. Her har du nok flueben i feltet "Vis betalings- og forsendelsesgebyr". Prøv at fjerne det og tryk gem. Det kan være det!

Har du i øvrigt at overveje at få din kurv flyttet op på siden? Den er alt for langt nede, og man ser den slet ikke til at starte med..

/Peter

Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  Razz Light Skrevet kl. 12:20

Hej peter

Tak for dit svar - det hjalp :)

Har overvejet at ændre mit design, men det virkede ikke rigtig netop pga dette problem :)

/Rasmus

Tilmeldt 21. Aug 11
Fra  Razz Light Skrevet kl. 17:28

Martin Jensen:
Jeg ved ikke lige hvordan man retter dit problem med indkøbskurven. Men når man vælger kontakt så går den også helt amok din side ..

Men vil da anbefale dig din shop for et helt andet look .. Nu ved jeg godt du skriver du ikke har penge, men den trænger til et stort løft..

Hej martin

Jeg har nu undersøgt dette op til flere gange, og kan ikke rigtig se hvad du mener :(

Jeg har fået at vide et par gange fra andre, at min webshop nogle gange ikke fungerer rigtigt og derved bliver siderne underlige. Dette løses ofte ved at gå på siden igen lidt efter.

Håber det har løst sig hos dig :)

Men mange tak fordi du siger det ;)

/Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)