I forbindelse med lancering af et nyt site, står jeg og skal have lavet en facebook side.. Min hjemmeside kommer til at omhandle biler, og målgruppen er unge mænd mellem 18 og 30 år.
Jeg skal derfor have lavet en fed facebook side - siden skal selvfølgelig ikke hedde det samme som hjemmesiden, men et eller andet sjovt.
Siden skal have en fed velkomstside, men ikke den skal som sådan ikke kunne noget.. det kommer senere hen. Lige nu skal jeg bare bruge en fed/flot velkomstside, som kan lokke brugere til at synes godt om, så jeg kan dele en masse fedt indhold med dem..
Det kan være at det er lige netop dig som skal lave min side, jeg vil bare gerne have et tilbud samt se hvad du har lavet tidligere..
(Siden er en test side den er sat op på, og videoen virker ikke grundet kunden ikke har leveret den pågældende video endnu)
Hvis dette er interessant kan du kontakte mig på ek@partnerdesign.dk hvorefter vi kan snakke yderligere detaljer omkring dit projekt, og i samråd med dig få lavet det perfekte design.
Emil: Fed ide med at splitte manden/billedet op. Tobias har du selv ideer til hvad du kunne tænke dig så kan det være en grafiker lettere slår til. Husk lige at opdatere tråden når du har link til din nye side, så vi kan synes godt om den
Hvis du kan nøjes med en simpel side som min side om billeasing med begrænset funktionalitet, så kan jeg godt fikse det for dig til noget ganske overkommeligt eller en byttehandel - det finder vi nok ud af.