Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af auktionsside !

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder med idéen om at åbne en auktionsside i Serbien/Montenegro. Konceptet skal være ligesom det der er set i Danmark, ziinga.dk og mr123.dk.

Hvordan er mulighederne for at åbne virksomheden i Montenegro/Serbien, men få lavet hjemmesiden her i Danmark, og få en medarbejder/konsulent til at vedligeholde hjemmesiden. Kræver det stor viden inden for IT at kunne administrere sådan en hjemmeside? Eller er det sådan at man som alm. computerbruger selv kan vedligeholde.

Jeg har set på disse 2 hjemmesider:

Ziinga.com

Arrowoutlet.com

Vil gerne have at min hjemmeside skal ligne deres i design, og med hensyn til funktioner.

Dvs. følgende:

-          Tid på auktionen

-          Den pris man sparer på produktet i forhold til salgspris i butik

-          Oversigt over 5 eller 10 seneste byder

-          Mulighed for at skrive kort om produktet

-          Der skal være mulighed for at betale med kort

-          Hvis muligt, skal der også kunne betales over mobilen

Hvilke overvejelser skal jeg gøre mig, når det er at jeg bruger serbiske/montenegrinske kreditkort, eller når der fyldes på med mobilen fra Serbien/Montenegro? Vil dette blive et problem ?

Ydermere ønsker jeg også at der er nogen der skal vedligeholde hjemmesiden for mig, hvis det er sådan at det er for ”svært” for mig at gøre det. Har ikke nogen uddannelse, eller nogen form for viden inden for oprettelse af hjemmesider.

Det skal siges at hjemmesiden skal være målrettet til Serbien/Montenegro, og ikke til det danske publikum.

Så for at gøre det kort, ønsker jeg en hjemmeside som ziinga eller arrowoutlet, med vedligholdelse/service, hvis der er udfordringer jeg ikke kan klarer.

Ser frem til at høre fra jer, og håber at I kan komme med nogle forslag.

Fortsat god søndag.

Hilsen JH

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)