Sidder og arbejder på et site til Hundslund Hallen. Siden finder du på adressen: www.hundslund.helbomedia.dk.
Tab-funktion i sidebar
I sidebar'en har jeg en tab-funktion. Jeg ved ikke om det kun er min MAC den er gal med, eller om det er generelt. Men problemet er at alle tab-kategorierne vises på samme tid, hvilket vil sige at man ikke kan bruge funktionen ved at klikke på overskrifterne i tab-funktionen.
Mangler slider til sponsorerne
På siden skal jeg også have en slider til at køre med sponsorernes logoer. Det skal ikke være en som kører i sidebar, men mellem den grå/sorte nyhedsboks, og selve sidens indhold. Denne slider skal KUN vises på forsiden. Den røde ring indikerer hvor slideren skal være.
Håber der er nogen derude som kan assisterer mig med mine problemer :D Kunne være super cool!
Før at jeg kan hjælpe dig yderligere bliver du i hvert fald nødt til at uddybe dit spørgsmål... Forstår ikke hvad du mener med slider med sponsorer... Skal det være en del af den anden etc.?
Før at jeg kan hjælpe dig yderligere bliver du i hvert fald nødt til at uddybe dit spørgsmål... Forstår ikke hvad du mener med slider med sponsorer... Skal det være en del af den anden etc.?
Hehe ja, måske skal det lige forklares lidt bedre.
Søger et plugin som kan gøre sådan, at sponsorers logoer (300px bredde og 100px højde) kører lige over "Nyeste nyheder" og "Udvalgte nyheder", på én lang linie. Det skal køre automatisk, hvilket vil sige at man ikke skal trykke på en pil for at køre til siden.
Ved ikke om dette er nok information til dig Anders... Ellers må du jo lige skrive igen :)