Har en butik og en dansk webshop, men er nu klar til at give et eller flere nye lande chancen. Mine priser er nu konkurrencedygtige i så godt som hele verdenen, så tænker det må være tid til at tænke større:-) Ville helst bare beholde et lager og så sende direkte fra Danmark. Bruger magento webshop og den skulle være rimelig simpel at bygge et nyt sprog til på.
Sender pt. bare med Post Danmark og det koster vist 67 kr. pr. pakke. Sender omkring 400 pakker om året. De fleste pakker vejer omkring et kilo og er på størrelse med en tennisketsjer. Nogen der ved om man kan forhandle sig til bedre priser og ellers hvem man skal tage fat i for at få en god pris på pakker til andre lande. Tænker i første omgang Sverige.
Alternativet er at jeg kører over broen til Sverige en gang eller to om ugen og sender pakker derfra til.
Ville være meget taknemmelig for gode råd eller erfaringer.
Du er velkommen til at kontakte os (Formica Parcel). Vi er et fragtfirma som kan tilbyde dig nogle fornuftige priser både på levering i Danmark men også resten af Europa.
Tak for jeres input. Hvis nogen har erfaringer med hvad sådan noget bør koste kunne det være dejligt at høre. Forhøre mig selvfølgelig hos diverse fragtfirmaer, men bare rart at have noget at sammenligne med. Jeg mailer lige til jer to der skrev vedr. jeres firma.