Teksten på din header er rekord-svær at læse. Jeg synes du skulle tage at anskaffe dig en ny header. Der er også en del fejl i din menu-bar ude i venstre side, og den synes jeg også lige du skulle få styr på.
Nu ved jeg ikke hvordan din side så ud før, men som den ser ud nu, vil jeg ikke liiiiige sige, at den ser så troværdig ud. Men et nyt banner, ny menu-bar - prøv at sende mig en besked, når du har ordnet dét. :-)
Jeg er grafisk designer, så hvis du ikke selv lige umiddelbart har en løsning til headeren, er du da velkommen til at kontakte mig!
Puha tak for Jeres kommentarer - jeg har fået det helt dårligt over hvor ringe en webdesigner jeg er, - så dårligt at jeg nu også har kontaktet et firma for at få lavet et ordentligt logo.
Mit besøgstal er ca. det samme som det plejer, - men salget er faldet med 70-80%.
Hvis jeg skal være helt ærlig, så fatter jeg ikke at du overhovedet har kunder.
Tror faktisk den tangerer den værste webshop jeg nogensinde har set i Danmark.
Det er ikke personligt, men jeg ville ikke lægge én eneste krone sådan et sted.
Og det kan Jørgen bruge til hvad?
@ Jørgen... når man til ved mørkets frembrud kører forbi Bramming ved motorvejen, vil man se et meget stort neon skilt, hvor der står "Olsens paradis". Jeg har altid troet det var et bordel, med de neon bøjede bogstaver, for det ser satme nasty ud om natten :)
Da jeg så fik fortalt at det var en have, besøgte jeg den sammen med ungerne, og har været der 5 gange siden.
Pointen er at det ydre gerne skulle sælge det indre, men med de mange indlæg omkring dit topbanner, tror jeg du har fanget den :)
Dette er det første tråd hvor jeg ikke har fået kommentar på min feedback video,
Er jeg måske for grov????
Hej Phillip.
Personligt synes jeg ikke at du er for grov. Det er sikkert de færreste der synes at det er direkte morsomt at få en masse kritik, men ærlighed er jo det eneste man kan bruge til noget i sådan en sammenhæng her. Det ville ikke hjælpe Jørgen spor, hvis alle pakkede det for pænt ind, eller undlod at sige noget. Det ville være at gøre ham (og alle andre i samme situation) en bjørnetjeneste.
Man kan ikke ændre på noget man ikke er opmærksom på/bevidst omkring (og det gælder også for websites ;). Amino har jo en skøn tradition for at være et sted hvor vi hjælper hinanden, og jeg er sikker på at Jørgen er klar over at folk blot gør det i hans egen bedste interesse og i en god mening.
Og så kan jeg da tilføje at jeg i øvrigt er helt og aldeles enig med resten af trådens deltagere, hvad angår logoet. Held og lykke med projektet Jørgen, og hvis du bare får ændret logoet og sat lidt tekst og/eller produkter på forsiden, så synes jeg egentlig ikke at det er så tosset endda. Som regel er det bare nogle få og små ændringer der skal til, før tingene spiller :)
Jeg købte for en uges tid siden et nyt design til min hjemmeside, - og opgraderede til en nyere version.
Det drejer sig om www.olsens-it.dk
Mit besøgstal er ca. det samme som det plejer, - men salget er faldet med 70-80%.
Det på trods af at jeg synes det nye design er federe i mine øjne.
Er der noget der skræmmer Jer væk ved første øjekast? Som I nok ved er det meget svært at se sin egen webshop med klarsyn.
Det åbenlyse er designet.
Det næste er at du ikke benytter dig af beskrivelser og nøgleord til at fremhæve dine varers og siders relevans. Desuden er nogle af teksterne klumpet sammen som her http://olsens-it.dk/drev/417-billigt-usb-dvddrev.html
Og så står der slet ikke noget på forsiden - det betyder at du i søgemaskinernes øjne er helt irrelevant.
Så er der problemet med kategorierne - hvordan kan en makulator høre ind under gadgets -> livsstil
Jeg ville sætte mig ned og tegne et diagram, så alle kategorier og varer bliver lagt på de rette hylder, og benytte de udtryk som man normalt finder i en webshop.