Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af CMS system

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg godt du bad om en sammenligning imellem Typo3 og Wordpress. Men hvis du kan vente til November, så synes jeg også du skal kigge på CloudSprout.

Der er to ting der er rigtigt spændende ved CloudSprout. Den første er at vi har erstatte koderiet med en drag-n-drop editor og Photoshop redigering. Det betyder at du nu nemmere og hurtigere kan lave dit website selv. Hvis du får andre til at lave dit site, betyder det at de bruger mindre tid, og dermed koster mindre.

Den anden store fordel er at CloudSprout bliver GRATIS for løsninger på under 200 Mb plads og 3 Gb trafik. Det betyder at for mindre sites, så er CloudSprout rent faktisk billigere end Wordpress/Typo3 etc. fordi der ikke skal betales for webhotel efterfølgende. Derudover spare man også en masse bøvl, med at installerer, updatere etc.

Du skal være meget velkommen til at skrive til mig på plu@cloudsprout.com , så sætter jeg dig på vores beta-venteliste.

PS: Vores site ligger lidt i flytterod, og viser en gammel version. Den nye bliver noget mere lækker.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du har skrevet mig på din betaliste ik? Du er meget velkommen til at sende mig et login allerede nu, jeg sidder aligevel her en søndag og arbejder, og det ville være en perfekt overspringshandling at se dit nye lækre system :-)

VH Jesper

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Du er skam på listen, og jeg sender et login så snart vi er klar. Det bliver senest i November.

Vi har iøvrigt sat de første kunder over på det nu. Og det kører som en drøm. Der er gået mange måneder med performance optimering, og det ser ud til at havde gidet pote, så det endeligt kører hurtigt nok.

Idag og imorgen er det meningen, at jeg skal "skinne" Designeren til det nye look, og når den og SproutExchange er færdig, laver jeg en video hvor jeg viser hvor hurtigt og lækkert det er at lave sites med.

Iøvrigt har vi besluttet at opprioriterer udviklingsdelen (mest fordi vi ikke selv kan nå at lave kontaktformular etc.), så det bliver formendtligt muligt at skrive egne Apps i CloudSprout.
Hvis det er muligt via Chargify, så bliver det formendtligt også muligt at sælge sine Apps direkte til andre CloudSprout brugere.

 

 

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Det lyder skidegodt. Jeg tror heller ikke jeg er den eneste herinde, der glæder sig til at se dit CMS. Jeg har jo haft adgang til det for et par år siden, men der er formentlig sket noget med det siden. Jeg glæder mig til at se jeres løsning omkring onpage editering af content.

Og det er en god ide at fokusere på kvaliteten af løsningen. Hvis det kører for langsomt gider folk ikke, så flygter de fra det.

Jeg ved ikke helt hvad du mener med at i ikke kan nå at lave kontaktformular etc, det må du lige uddybe?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Slaget

Som de andre nok nævner så er Wordpress best til den uerfaren bruger.

Der findes ikke mange ulemper ved wordpress, dog stadig nogen, men ikke nogen du vil komme til at mærke.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Ja, det er bestemt min fornemmelse at du ikke er den eneste. Jeg var til Aminotastic her for lidt tid siden, og der var overraskende mange der havde hørt om og glædede sig til at prøve CloudSprout.

Der er sket rigtigt meget med den nye version, det vi lærte af den version du prøvede var at den var alt for kompliceret. Det gjorde at man skulle se videoer og forstå en masse før man kunne få glæde af CloudSprout.
Men i den nye version, er det anderledes! Vi har bygget det intuitivt op, så man bare kan gå igang med at bruge det helt uden forkundskaber.

Mht. kontaktformular, så er CloudSprout bygget op af byggeklodser, så for at vores brugere skal kunne lave en kontaktformular er det nødvendigt at der findes byggeklodser der understøtter det.
Men istedet for at vi selv laver kontaktformular-app'en, så implementerer vi et udviklingsmiljø direkte i CloudSprout. Så det er nemt for andre at lave f.eks. en kontaktformular app.

Det gode ved den løsning, er selvfølgeligt, at man også kan lave mange andre spændende apps.

 

Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for input :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)