Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er krise 2 startet ?----

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Man hører i overskrifterne på aviserne om, at der evt. er kommet en ny krise...

Men hvad mener i ?

Er der sket en forbedring i august / september 2011, eller har det gået dårligere...

Svært hvad man skal blive klog på:-)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 02:15

Jeg har efterhånden så svært ved at tyde kriserne, og hvilke kriser der er tale om.

Men for at komme med min vurdering: Så har krisen aldrig rigtig været ovre. Der har været bedring, men vi har ikke været oppe og ramme toppen igen, for derefter at falde i "Krise v2".

Så min mening må være at krise 1 stadig er i gang, og endnu ikke har været ovre.

Med Venlig Hilsen
Morten - uden en fremtid som økonom vel at mærke!

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Krise 2?

Det hele startede som en bankkrise. Derefter blev virksomhederne og låntagerne ramt, da antallet af udlån blev mindsket. Og nu er det, som hedder privatkrisen ved at udspille sig. Det er nu, at den private forbruger og arbejder bliver ramt direkte af krisen og dens eftervirkninger fra de første faser...

Så nej den er på ingen måde ovre, den er først lige begyndt desværre. Nøgletallene taler sit tydelige sprog!

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 02:26

Jeg mener ikke generelt ..

Bare om I kan måske det i forretningerne !!!  Selv bilka klagede over det igår, da jeg var i bilka.. at folk ikke købte så meget..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:35

Jeg høre også alle veje folk klager , men lad nu ikke pengene ligge hjemme i spare grisen gå ud og brug og gerne dem alle , vis alle bruger hvad de ikke vil bruge for er bange vis de bruger alle penge

Ligesom nogle ældre , de ligger  jo alle penge derhjemme og når de flytter finder man 900.000 kr

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:03

Tommy MIkkelsen:

Man hører i overskrifterne på aviserne om, at der evt. er kommet en ny krise...

Men hvad mener i ?

Er der sket en forbedring i august / september 2011, eller har det gået dårligere...

Svært hvad man skal blive klog på:-)

Hvis du ikke selv kan mærke den så er den der vel ikke. Men de her kriser er jo blevet selvopfyldende profetier. Så det skal ikke undre migBig Smile

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 09:09

Mikael christiansen:
men lad nu ikke pengene ligge hjemme i spare grisen gå ud og brug og gerne dem alle

Er det et råd du selv følger ?

Mht. krisen, så er en for nylig sikker investering, guld, nu også i et stærkt fald.

Mvh. John

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 09:37

Guld har aldrig været en sikker investering, men blot et pop fænomen som så mange andre ting. Det er blevet blæst op af nogle desperate personer, der har lagt en livsstil som de ikke har råd til... Og det skulle jo falde igen. Lidt ligesom hus priserne...

Det var blot min mening, og jeg er ligesom Morten heller ikke økonom, men har bare set så mange kammerater falde på alle disse "sikre investeringer" Så....

...Brug penge, men kun dem du har!!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:40

John J:

Mikael christiansen:
men lad nu ikke pengene ligge hjemme i spare grisen gå ud og brug og gerne dem alle

Er det et råd du selv følger ?

Mht. krisen, så er en for nylig sikker investering, guld, nu også i et stærkt fald.

Mvh. John

Jeg synes man ikke skal lade pengene ligge derhjemme , brug dem vis man lader hele formuen ligge i spare grisen er det bedre at ligge det i obligationer  , men når nogle glemmer at bruge dem mennesker og lader dem bare ligge hjemme i spare grisen kommer der ikke gang i samfundet i samme grad som der kunne , hvor der ligger ved jeg ikke men kunne sikkert få nogle 1000 ekstra i gang i Danmark  , men vis skal ud til dem de skal bruge det er det nok her jeg skal skrive for de bruger ikke dankort og ej meget internet , jeg tænker på de ældre mennesker 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og så kommer lige Rasmus modsat: Vi har vel egentlig de(t) dyk, som vi selv har fortjent. Når alt tordner frem vil alle med på vognen og overbelåner sig til forbrug. Når vognen går i stå skal dels regningen betales og dels giver det tømmermænd som vi kan se. For at lyde rigtig godt selvforherligende så er det faktisk rart at have råd til det samme forbrug som også før 2007. Bankernes skyld?? Tja, min bank sender ikke store pengebeløb automatisk - man plejer at skulle ansøge om lån.

Det undrede mig også at virksomheder ret hurtigt må indskrænke og lukke fordi der kommer nogle skvulp. På side 1 i min bog om virksomheder står der, at man i fremgangstider lægger til side til de stramme tider.

Nye virksomheders muligheder? Tja, det er trist at de må bøde for de andres laden-stå-til, når de andre ikke lige har sat sig lidt ind i, hvordan man leder en virksomhed og tager hånd om økonomiske forhold.

Og ja, solen skinner og livet er squ dejligt - Og en gang imellem må vi arbejde lidt mere for at få hvad vi ønsker.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)